اپل هوم پاد مینی

اپل از اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی با قابلیت های جدید رونمایی کرد

هوم پاد مینی – HomePod mini با طراحی نو شده‌ی مدور و قابلیت‌های جدید Siri معرفی شد. تازه‌ترین اسپیکر هوشمند اپل از ماه آینده با بدنه‌ای مشبک، در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود.

به ادعای اپل، هوم پاد مینی جدید ارائه دهنده‌ی صدای باکیفیت و امکانات هوشمندی است که از یک دستیار صوتی انتظار داریم. کمپانی کوپرتینویی همچنین آن را گجتی برای استفاده راحت و حفظ حریم خصوصی کاربران توصیف کرده است.

این اسپیکر هوشمند اپل توانایی تولید صدای 360 درجه دارد و از چیپ S5 قدرت می‌گیرد. علاوه بر ارتقای سخت افزاری، Siri هم به‌روز شده و قابلیت‌های تازه‌ای پیدا کرده است.

اسپیکر هوشمند اپل

مانند هوم پاد اورجینال که در سال 2017 عرضه شده بود، مدل مینی صفحه‌ای در بالای خود دارد که با یک چراغ نشان می‌دهد Siri در حال گوش کردن است.

این گجت از قابلیت‌های چند-اتاقه AirPlay 2 نیز پشتیبانی می‌کند؛ پس کاربران می‌توانند منزل خود را پر از اسپیکر کنند. وقتی که دو هوم پاد مینی نزدیک هم قرار داشته باشند، به طور خودکار جفت می‌شوند و یک حالت استریو به وجود می‌آورند.

علاوه بر پشتیبانی از AirPlay، هوم پاد مینی طوری طراحی شده است که با سرویس‌های مختلف اپل مانند Apple Music و Apple Podcasts کار کند.

در آینده یک آپدیت نرم افزاری هم ارائه خواهد شد که این گجت را با سرویس‌های موسیقی شخص ثالث از قبیل Amazon Music و Pandora سازگار خواهد کرد. البته اشاره‌ای به Spotify نشده است.

چیپ U1 نیز تجربه کاربری بدون دست را بهبود خواهد بخشید؛ مثلا کاربران می‌توانند موزیک در حال بخش را به صورت آنی از گوشی خود به این اسپیکر هوشمند منتقل کنند.

هوم پاد مینی

هوم پاد mini می‌تواند صدای تمام اهالی خانه را تشخیص و به خوبی پاسخ دهد. یک حالت داخلی (Intercom) جدید هم در آن گنجانده شده که امکان ارسال پیام به اتاق‌های مختلف منزل را فراهم می‌کند. حالت Intercom با آیفون، آیپد و اپل واچ نیز کار می‌کند.

تاریخ عرضه و قیمت هوم پاد مینی

این محصول از تاریخ 16 نوامبر (26 آبان) با برچسب قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد. البته امکان ثبت سفارش از روز ششم نوامبر (16 آبان) برای مشتریان فراهم می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*