ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز زد

ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز زد معرفی شد

ایرباد بی سیم واقعی (TWS) وان پلاس بادز زد – OnePlus Buds Z معرفی شد. این هدفون وایرلس نصف قیمت نسخه اصلی وان پلاس بادز است.

وان پلاس در ژوئن گذشته بود که از نخستین ایرفون‌های واقعاً بی‌سیم خود به نام وان پلاس بادز رونمایی کرد. و اکنون نوبت به یک جفت ایرفون جدید با نام وان پلاس بادز زد رسیده است که علیرغم پیشرفت‌هایی که در بر می‌گیرد٬ از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از نسل اول خود شده است. این ایرفون ساعاتی پیش رسماً در کنار گوشی پرچمدار وان پلاس ۸ تی معرفی شد.

وان پلاس بادز زد – OnePlus Buds Z

ایرباد بی‌سیم OnePlus Buds Z نسخه‌ی مقرون به صرفه‌ی Buds است. این ایرباد از درایور ۱۰ میلی‌متری پویا استفاده می‌کند و قادر به ارائه عمر باتری ۲۰ ساعته است٬ در حالی که نسخه اورجینال آن از درایور ۱۳.۴ میلی‌متری استفاده می‌کند و عمر باتری آن نیز ۳۰ ساعت است. به جز این٬ بادز زد همه‌ی امکانات نسخه اورجینال را دارد و حتی در برخی نقاط پیشرفت‌هایی داشته است.

ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز زد

شما همچنان می‌توانید در این محصول از استریوی ۳ بعدی قدرت گرفته با دالبی اتموس٬ برای غوطه‌ور شدن هرچه بیشتر در محتوا لذت ببرید. این درحالیست که Bass Boost نیز می‌تواند صدای عمیق‌تری را ارائه کند. در اینجا خبری از حذف نویز فعال نیست٬ اگر چه  این دیوایس به قابلیت کاهش نویز در هنگام مکالمات مجهز است. وان پلاس بادز زد برای ورزش‌های شما نیز گزینه‌ی مناسبی است. در حالی که نسخه اصلی آن از بدنه‌ای تمام پلاستیکی استفاده می‌کرد٬ این ایرفون به ایرتیپ‌هایی قابل تعویض مجهز است تا آن‌ها راحت و مطمئن در داخل گوش شما قرار بگیرند. حتی بهتر از آن٬ بادز زد دارای گواهی IP55 است که آن را در برابر آب باران و تعریق مقاوم می‌سازد.

عملکرد Quick Switch روی این ایربادهای جدید به شما اجازه می‌دهد به دو دیوایس مختلف متصل شوید و با دو ضربه٬ به آسانی بین آن‌ها جابجا شوید. این ایرباد همچنین از Quick Pair نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین به محض اینکه ایرفون خود را از قاب خارج کنید٬ توسط گوشی شما شناسایی خواهد شد. این گوشی‌ها به اندازه‌ی کافی هوشمند هستند که وقتی آن‌ها را از داخل گوش خود درمیاورید نیز به صورت خودکار پخش موسیقی را قطع کنند.

ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز زد

اتصال بلوتوث ۵.۰ در این ایرفون‌های جدید٬ تأخیر کم چیزی در حدود تنها ۱۰۳ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند. وقتی آن‌ها به شارژ نیاز داشته باشند٬ شما می‌توانید آن‌ها را داخل کیس شارژشان قرار دهید و پس از تنها ۱۰ دقیقه٬ شارژ کافی برای ۳ ساعت پخش بدون توفق را داشته باشید. وان پلاس می‌گوید این ایرباد را با قیمت ۴۶ دلاری وارد بازار خواهد کرد. این تقریباً نصف قیمت وان پلاس بادز اصلی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*