آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی ای ۷۱

آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی ای ۷۱ سامسونگ منتشر شد

آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی ای ۷۱ سامسونگ – Samsung Galaxy A71 منتشر شد. این به روزرسانی شامل پچ امنیتی اکتبر ۲۰۲۰ و امکاناتی تازه است.

سامسونگ نسخه ۲.۵ رابط کاربری One UI 2.5 خود را هم اکنون برای مجموعه‌ای از گوشی‌هایش منتشر کرده است. اکنون نوبت به یک گوشی دیگر رسیده تا آن را دریافت کند. برخی کاربران از دریافت آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی ای ۷۱ سامسونگ خود خبر داده‌اند.

به‌روزرسانی جدید گوشی گلکسی A71 حاوی پچ امنیتی یکم اکتبر ۲۰۲۰ است و ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد که شامل استیکرهای Bitmoji برای نمایشگر همیشه روشن٬ اشتراک‌گذاری لوکیشن اورژانسی برای پیام‌ها و بهبودهایی در اپلیکیشن دوربین٬ کیبورد مجازی سامسونگ و ارتباطات Wi-Fi می‌شود.

آپدیت One UI 2.5 برای گلکسی ای ۷۱

این به‌روزرسانی برای دریافت به حدود ۱ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد و با شماره نسخه A715FXXU3ATI8 منتشر شده است. در حال حاضر کاربران زیادی در سراسر جهان دریافت آن را گزارش کرده‌اند. اگر هنوز گوشی شما آن را دریافت نکرده٬ احتمالاً باید یک یا دو هفته دیگر منتظر بمانید. برای بررسی دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید به صفحه تنظیمات گوشی خود رفته٬ سپس وارد بخش Software Update شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*