سامسونگ گلکسی ام 31 پرایم ادیشن

سامسونگ گلکسی ام 31 پرایم ادیشن به طور رسمی معرفی شد

پیش‌تر آمازون هند ما را با مشخصات و قیمت سامسونگ گلکسی ام 31 پرایم ادیشن – Galaxy M31 Prime Edition آشنا کرده بود؛ حالا با معرفی رسمی دستگاه، تاریخ فروش آن نیز اعلام شده است.

پس از عرضه گلکسی M31 و M31s در زمستان و تابستان گذشته، با مدل تازه‌ای در این خانواده روبه‌رو هستیم. بنابر اعلام کمپانی کره‌ای، قیمت سامسونگ گلکسی ام 31 پرایم ادیشن با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، 16 هزار و 500 روپیه است که با 225 دلار برابری می‌کند. البته آمازون هند، از وجود نسخه 64 گیگابایتی گوشی هم خبر داده بود؛ اما سامسونگ به آن اشاره‌ای نکرد.

فروش مدل Prime Edition از تاریخ 26 مهر در هند آغاز می‌شود؛ ولی مشتریان آمازون پرایم یک روز زودتر فرصت خرید خواهند داشت.

مشخصات سامسونگ گلکسی ام 31 پرایم ادیشن

این گوشی هوشمند ویژگی‌های ظاهری و باطنی مشترکی با سامسونگ گلکسی ام 31 دارد. مثلا می‌توانیم به تراشه اگزینوس 9611، صفحه نمایش سوپر آمولد 6.4 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

گلکسی M31 پرایم ادیشن با One UI 2.1 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید 10 است. همچنین حسگر اثر انگشت در پشت و یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که با سرعت 15 وات شارژ می‌شود.

سامسونگ گلکسی ام 31 پرایم ادیشن

البته در یک رنگ جدید آبی (Iceberg Blue) عرضه می‌شود و خرید آن، عضویت سه ماهه رایگان در آمازون پرایم را هم به ارمغان می‌آورد. همچنین اپلیکیشن خرید آمازون به صورت Always On در آن وجود دارد که امکان دسترسی به محصولات این فروشگاه را فقط با یک سوایپ به سمت راست، فراهم می‌کند.

یک فولدر اختصاصی هم در گوشی گنجانده شده که حاوی اپ‌های پرطرفدار اکوسیستم آمازون است؛ از جمله Audible، آمازون Shopping، آمازون Prime Video، آمازون Prime Music و کیندل. به نظر می‌رسد دلیل انتخاب نام پرایم ادیشن برای گوشی نیز همین بوده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*