هوندا آکورد 2021

هوندا آکورد 2021 فیس لیفت معرفی شد

هوندا آکورد 2021 – Honda Accord فیس لیفت رونمایی شد. این سدان ژاپنی اکنون از امکانات و تغییرات ظاهری جدید بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این محصول جدید هوندا آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی هوندا از فیس لیفت سدان میان‌سایز آکورد 2021 پرده برداشت. هوندا آکورد 2021 اکنون در در بخش ظاهری ارتقا پیدا کرده و در نمای جلو آن شاهد جلوپنجره عریض‌تر، چراغ‌های جلوی LED جدید با روشنایی گسترده‌تر و دهانه کوچک‌تری برای مه شکن‌ها هستیم. هوندا برای تیپ‌های LX ، EX-L و تورینگ رینگ‌های آلیاژی جدیدی را در نظر گفته و  اکنون مشتریان برای تیپ‌های اسپرت و تورینگ می‌توانند رنگ بیرونی خاکستری جدیدی را انتخاب کنند.

مشخصات هوندا آکورد 2021

هوندا آکورد 2021

کابین تمام تیپ‌های هوندا آکورد 2021 از نمایشگر 8 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی بهره می‌برند که قادر به پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز هستند. از لحاظ ایمنی نیز تمام تیپ‌های این سدان از سیستم جدید یادآوری صندلی عقب و یادآوری کمربند ایمنی عقب بهره می‌برند. تیپ‌های بالاتر نیز به یک سیستم کنترل ترمز سرعت پایین مجهز شده‌اند. شرکت هوندا کروز کنترل تطبیقی و دستیار حفظ حرکت میان خطوط را نیز ارتقا داده است.

هوندا آکورد 2021

شرکت هوندا با انجام به‌روزرسانی‌هایی در سیستم دو موتوره، باعث پاسخ فوری‌تر به پدال گاز و احساس شتاب طبیعی‌تر شده است. علاوه بر این، برنامه مدیریت موتورهای توربوشارژ ۱.۵ لیتری ۱۹۲ اسب بخاری و ۲ لیتری ۲۵۲ اسب بخاری هم با هدف پاسخگویی بیشتر پدال گاز به‌روزرسانی شده‌اند. سیستم Idle Stop (سیستم توقف/حرکت) نیز از عملکرد بهتری برخوردار شده و اکنون زمانی که راننده پدال ترمز را رها می‌کند، موتور سریع‌تر روشن می‌شود. شرکت هوندا گیربکس دستی را از این خودرو حذف کرده و اکنون موتور 1.5 لیتری فقط با گیربکس CVT و موتور 2 لیتری فقط با گیربکس 10 سرعت اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد.

هوندا آکورد 2021

این خودروساز ژاپنی برای هوندا آکورد 2021 یک تیپ جدید با نام اسپرت SE (اسپشیال ادیشن) را نیز در نظر گرفته است که تیپ اسپرت و محبوب این خودرو از قابلیت‌های جدیدی برخوردار می‌شود. از ویژگی‌های مهم این نسخه جدید می‌توان به استارت از راه دور موتور، سیستم ورود هوشمند، گرم‌کن آینه‌ها، تنظیم برقی ۱۲ جهته برای صندلی راننده و ۴ جهته برای صندلی سرنشین جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو و صندلی‌های چرمی اشاره کرد.

هوندا آکورد 2021

تیپ آکورد اسپرت SE از لحاظ ظاهری نیز از جلوپنجره کرومی تاریک، سر اگزوزهای کرومی، رینگ‌های ۱۹ اینچی خاص، اسپویلر عقب و مه شکن‌های LED بهره می‌برد که آن را نسبت به سایر تیپ‌ها متمایز می‌سازد. قیمت پایه این سدان ژاپنی 24 هزار و 770 دلار است. همچنین قیمت پایه آکورد هیبریدی نیز 26 هزار و 370 دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*