رنگ بندی آیفون 12 مینی

نگاهی به تنوع رنگ آیفون 12 و آیفون12 مینی

گوشی های خانواده iPhone 12 اپل رنگ‌بندی متنوعی دارند؛ به ویژه دو مدل ارزان‌تر. در ادامه، رنگ های قابل عرضه آیفون 12 و آیفون 12 مینی را بررسی می‌کنیم.

هر چهار گوشی جدید اپل دارای تراشه فوق سریع A14 Bionic، پنل اولد باکیفیت و قابلیت اتصال به شبکه 5G هستند. آیفون 12 مینی نمایشگر 5.4 اینچی دارد و مدل معمولی، نمایشگر 6.1 اینچی؛ اما خریداران حق انتخاب چه رنگ هایی را دارند؟

رنگ بندی آیفون 12 و آیفون 12 مینی

رنگ سفید

رنگ بندی آیفون 12

این یک رنگ باطراوت است که به هر چیزی می‌خورد. لکه‌های اثر انگشت را جذب نمی‌کند و در ترکیب با لوگوی نقره‌ای اپل، ظاهر جذابی به پنل عقب آیفون 12 و 12 مینی می‌دهد. اگر چیزی ساده و در عین حال زیبا می‌خواهید، شاید همین نسخه سفید مورد پسندتان واقع شود. البته در جلو، حاشیه‌ها همچنان سیاه باقی مانده‌اند و اثری از رنگ سفید دیده نمی‌شود.

رنگ مشکی

رنگ بندی آیفون 12

می‌گویند مشکی هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود! نسخه مشکی رنگ آیفون 12 هم دیگر آپشن ساده و زیبا است که احتمالا به مذاق مشتریان محافظه‌کار خوش می‌آید. البته این را بدانید که گلس پشتی دستگاه با چنین رنگی، لک اثر انگشت را بیش از هر رنگ دیگری جذب می‌کند؛ بنابراین نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد.

رنگ سبز

رنگ بندی آیفون 12

این رنگ سرزنده به آیفون 12 و 12 مینی چهره‌ای جذاب می‌دهد. کاربرانی که با چاشنی ریسک‌پذیری به دنبال یک گوشی هوشمند با ظاهر مدرن‌تر هستند، می‌توانند به این گزینه فکر کنند. حتی رنگ برآمدگی دوربین هم سبز روشن است تا تناسب خوبی با بقیه قسمت‌های دستگاه داشته باشد. البته رنگ سبز مدل‌های امسال، دقیقا مشابه چیزی نیست که در آیفون 11 دیده بودیم؛ بلکه کمی ملایم‌تر است.

رنگ آبی

رنگ بندی آیفون 12

آبی تیره، آپشن رنگ جدیدی است که به سری آیفون 12 اضافه می‌شود. این رنگ در عین ناب و دلپسند بودن، توی چشم هم نمی‌زند. در واقع، گزینه مناسبی برای کسانی است که نمی‌خواهند خیلی زود از رنگ گوشی خود دلزده شوند؛ ولی به دنبال سفید و مشکی هم نیستند.

رنگ قرمز

رنگ بندی آیفون 12

در نهایت می‌رسیم به یک رنگ کلاسیک، اما تند و جسورانه! این قرمز پررنگ از فاصله دور هم جلب توجه می‌کند و می‌تواند انتخاب افرادی باشد که از قرار گرفتن در کانون توجه، بدشان نمی‌آید. البته خریداران نسخه قرمز آیفون 12 و 12 مینی باید بدانند که بخشی از مبلغ پرداختی را در راه مبارزه جهانی با ویروس کرونا صرف می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*