گوشی اینفینیکس نوت 8

رونمایی از دو گوشی اینفینیکس نوت 8 و 8i

دو گوشی اینفینیکس نوت 8 و Infinix Note 8i دارای صفحه نمایش و باتری بزرگی هستند. این موبایل های میان رده از تراشه هلیو G90 مدیاتک قدرت می‌گیرند.

قیمت گوشی های اینفینیکس نوت 8 و 8i هنوز اعلام نشده است؛ ولی انتظار می‌رود به زودی با قیمتی در حدود 200 دلار وارد بازار شوند.

مشخصات گوشی اینفینیکس نوت 8 و نوت 8i

مدل نوت 8 یک ال‌سی‌دی 6.95 اینچی با حفره‌ی دوگانه دارد. محتوا را با وضوح 1640 در 720 پیکسل نمایش می‌دهد و از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی اینفینیکس نوت 8

در پشت دستگاه، ماژول چهارگانه‌ای را با فلاش LED می‌بینیم که عنصر اصلی آن، دوربین 64 مگاپیکسلی است. یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو، یک سنسور  2 مگاپیکسلی عمق‌سنج و یک لنز 2 مگاپیکسلی AI هم کنار آن قرار دارند. البته به نظر می‌رسد وجود این آخری، فقط برای پر کردن فضا بوده باشد!

چیپست Helio G80 در این گوشی هوشمند با 6 گیگ رم و 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش، همراه است. ظرفیت باتری آن به 5200 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و با سرعت 18 وات شارژ می‌شود. سیستم عامل اندروید 10 و رنگ‌بندی خاکستری، آبی و سبز، دیگر ویژگی‌های قابل ذکر آن هستند.

اینفینیکس نوت 8 آی کمی کوچک‌تر است و پنل ال‌سی‌دی 6.78 اینچی با وضوح مشابه دارد. همچنین از تعداد دوربین‌های سلفی‌اش یکی کم شده و رزولوشن آن به 8 مگاپیکسل کاهش یافته است.

اینفینیکس نوت 8 آی

در پنل عقب هم دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، جای خود را به یک دوربین 48 مگاپیکسلی داده است. به جز موارد ذکر شده، تفاوت خاصی در فهرست مشخصات این دو مدل دیده نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*