ایرانسل

حمایت ویژه ایرانسل از پژوهش‌های دانشگاهی مرتبط با حوزه‌های فعالیت خود

اپراتور ایرانسل با هدف گسترش ارتباط با جامعه دانشگاهی و جذب نخبگان علمی از پژوهش‌های دانشگاهی در حوزه‌های فعالیت خود حمایت می‌کند.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد این اپراتور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه کشور اخیرا طرح همکاری پژوهشی با دانشگاه‌های معتبر را آغاز کرده است. این اپراتور از اهداف این طرح به گسترش ارتباط با جامعه دانشگاهی و جذب نخبگان علمی، افزایش آگاهی‌بخشی از برند ایرانسل نزد دانشگاهیان و همچنین انجام پژوهش‌های دانشگاهی با هدف استفاده از یافته‌های پژوهشی در راستای دستیابی به اهداف خود اشاره کرد.

جزئیات طرح حمایت ایرانسل از پژوهش‌های دانشگاهی

دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این طرح با ارسال پروپوزال مربوط به طرح پژوهشی خود در قالب فرم مخصوص برای ایرانسل، می‌توانند از حمایت مادی و معنوی این اپراتور از پایان‌نامه و رساله دانشگاهی خود بهره‌مند شوند. این اپراتور پس از بررسی و تایید کمیته ارزیابی و عقد قرارداد، همیار پژوهش برای دانشجو تعیین می‌کند و در طول مدت انجام پژوهش به او کمک خواهد کرد.

دانشجویان متقاضی این حمایت ویژه می‌توانند با مراجعه به بخش حمایت از پایان نامه‌های دانشگاهی در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/15711/p اطلاعات بیشتری در این زمینه را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*