بنچمارک آیفون 12

بنچمارک آیفون 12 نتایج ضعیف‌تر آن را نسبت به آیپد ایر 4 نشان می‌دهد

اپل A14 Bionic اولین پردازنده 5 نانومتری است که از نظر تجاری در دسترس قرار گرفته. این تراشه در آیفون 12 و آیپد ایر 4 مورد استفاده قرار گرفته است. بنچمارک آیفون 12 ، نتایج ضعیف‌تر آن را نسبت به آیپد ایر 4 نشان می‌دهد.

تراشه A14 Bionic اولین نمونه 5 نانومتری است که روانه بازار شده. این پردازنده نه تنها در سری جدید آیفون 12 استفاده شده بلکه در آیپد ایر 4 نیز وجود دارد. اپل ادعا می‌کند که پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی این تراشه در مقابل سایر گوشی‌های هوشمند حدود 50 درصد سریع‌تر است. حتی معتقد است که عملکرد چیپست‌های جدید به اندازه‌ای خوب است که می‌تواند لپ‌تاپ‌ها را نیز به چالش بکشد. در حال حاضر بنچمارک آیفون 12 منتشر شده که نتایج ضعیف‌تر آن را نسبت به آیپد ایر 4 نشان می‌دهد.

نتایج بنچمارک فاش شده نشان می‌دهد که تراشه نسل جدید یک پیشرفت قابل توجه نسبت به A13 Bionic داشته که در سری آیفون 11 استفاده شده بود.

بنچمارک آیفون 12 نتایج ضعیف‌تر آن را نسبت به آیپد ایر 4 نشان می‌دهد

اپل ظاهرا عملکرد تراشه A14 Bionic را در آیفون 12 محدود کرده است. وب‌سایت بنچمارک AnTuTu ، مشاهدات مهمی در مورد A14 انجام داده است. در تست‌های این سایت، مشخص شده که آیپد ایر 4 امتیاز عملکرد بیشتری نسبت به آیفون 12 کسب کرده است. هر دو دستگاهی که مورد آزمایش قرار گرفته‌‌اند از حافظه رم و تراشه مشابهی استفاده می‌کنند.بنچمارک آیفون 12

بنچمارک ثبت شد توسط آیپد ایر 4، حدود 17 درصد عملکرد بهتری نسبت به آیفون 12 از خود نشان می‌دهد. پردازنده مرکزی این دستگاه 9.5 درصد و پردازنده گرافیکی، 30 درصد سریع‌تر از نسل جدید آیفون است.بنچمارک آیفون 12

وب سایت بنچمارک معتقد است که عملکرد A14 در آیفون 12 به دلیل ظرفیت باتری نسبتا کمی دارد، برای جلوگیری از مشکلات افزایش دما، محدود شده است. همین موضوع را نیز می‌توان در مورد آیفون 12 پرو با بررسی امتیازات احتمالی آن بیان کرد.

از آنجایی که ظاهرا آیفون 12 پرو مکس از باتری بزرگ‌تری نسبت به آیفون 12 پرو برخوردار است، انتظار داریم عملکرد نزدیک‌تری به آیپد ایر 4 داشته باشد.

این وب‌سایت همچنین خاطر نشان کرد که آیفون 11 پرو با وجود پردازنده گرافیکی قدیمی‌تر، در بخش GPU، عملکرد بهتری نسبت به بنچمارک آیفون 12 داشته است.بنچمارک آیفون 12

A13 Bionic با وجود قدیمی بودنش همچنان یکی تراشه بسیار قدرتمند است که در تست‌ها اخیر همپای A14 Bionic حرکت می‌کند. عملکرد این دو تراشه به اندازه‌ ای نزدیک است که کاربران عادی متوجه تفاوت‌های این نسل نخواهند شد.