اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس با یک باتری غول پیکر و دوربین چهارگانه معرفی شد

گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس – +HTC Desire 20 با قیمت رقابتی٬ دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد.

HTC هنوز در تجارت گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند و جدیدترین محصول آن‌ها اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس نیز ساعاتی پیش رسماً معرفی شد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 720G کوالکام قدرت می‌گیرد٬ به چهار دوربین پشتی مجهز است٬ یک نمایشگر +HD روی قاب جلویی آن حضور دارد و نیروی خود را از یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD این گوشی دارای یک بریدگی شبیه به قطره آب در بالای خودش است که از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیسکلی میزبانی می‌کند و خود نیز رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی را ارائه می‌کند. این گوشی از یک قاب پشتی بافتی شکل با برجستگی‌های مورب در سراسر پنل استفاده می‌کند. یک اسکنر اثر انگشت نیز روی قاب پشتی نقش بسته است.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

در گوشه‌ی چپ قاب پشتی دوربین چهارگانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و دو حسگر ۵ مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات عمق و ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو قرار گرفته است. این گوشی از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی بهره می‌برد. یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی آن قرار دارد و یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده دارد. همچنین این گوشی اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند.

قیمت اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس

این گوشی در رنگ‌های مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد. اچ تی سی قیمت اقتصادی و رقابتی ۲۹۵ دلار را برای آن در نظر گرفته است و فروش جهانی آن از ۲۲ اکتبر آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اچ تی سی بسیار با کیفیت است حیف که سامسونگ با پلاستیک داغ مردم نادان را گول زد