هواوی میت 40 پرو

مشخصات هواوی میت 40 پرو با انتشار چند اسکرین شات نمایان شد

در آستانه رونمایی از گوشی های سری Huawei Mate 40 چند اسکرین شات از رابط کاربری مدل Pro منتشر شده است که مشخصات کلیدی هواوی میت 40 پرو را نشان می‌دهند.

این تصاویر، موید همان اطلاعاتی هستند که پیش‌تر از مشخصات هواوی میت 40 پرو به بیرون درز کرده بود. مطابق انتظار، دستگاه از تراشه کایرین 9000 قدرت می‌گیرد. البته شاید این آخرین پرچمدار هواوی با چیپ Kirin باشد؛ دست‌کم تا زمانی که کمپانی چینی در معرض تحریم آمریکا قرار دارد.

مشخصات هواوی میت 40 پرو

همچنین می‌بینیم که هواوی میت 40 پرو با رابط کاربری EMUI 11 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید 10 است. خبری از سرویس موبایلی گوگل نیست و در عوض، کاربران به سرویس موبایلی هواوی (HMS) دسترسی خواهند داشت. ناگفته نماند که به تازگی، گوگل اندروید 11 را هم عرضه کرد؛ ولی ظاهرا فرصت کافی برای به‌روزرسانی سیستم عامل این گوشی وجود نداشت.

سایر مشخصات هواوی میت 40 پرو

از دیگر اطلاعات موجود در تصاویر باید به وضوح 2772 در 1344 پیکسل صفحه نمایش، رم 8 گیگ و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کنیم. رندرهای تازه‌ای هم منتشر شده‌اند که از وجود ماژول دوربین دایره‌ای در پشت و حفره‌ی دوگانه روی نمایشگر خبر می‌دهند.

انتظار می‌رود مشخصات اپتیک میت 40 پرو شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی باشد؛ با قابلیت‌هایی نظیر فیلم‌برداری 8K و زوم اپتیکال 5 برابر!

برای دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی در همراهی با یک سنسور عمق‌سنج 3D پیش‌بینی می‌شود. پشتیبانی از بلوتوث 5.2، ان‌اف‌سی و وای-فای 6 دیگر ویژگی‌های احتمالی این پرچمدار هستند؛ دستگاهی که ظاهرا یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 65 وات دارد و در کمتر از یک ساعت، فول شارژ می‌شود.

مراسم رونمایی از سری میت 40 هواوی روز پنجشنبه، اول آبان برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*