بهترین صفحه نمایش

لیست بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند منتشر شد؛ گلکسی نوت 20 اولترا در صدر

لیست بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند از نظر DxOMark منتشر شد.  صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا در صدر این رنکینگ قرار گرفته است.

DXOMark کار خود را با آزمایش دوربین گوشی‌های هوشمند آغاز کرد و به سرعت در این زمینه به شهرت رسید. این تیم به مرور زمان دایره‌ی بنچمارک‌های خود را گسترش دارد و اکنون رتبه‌بندی نمایشگر گوشی‌های هوشمند را نیز منتشر کرده است. از نظر DXOMark، نمایشگر گلکسی نوت 20 اولترا، در صدر لیست بهترین صفحه نمایش ها قرار دارد.

این رتبه‌بندی 9 مورد از پرچمداران گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شود. سامسونگ با محصول گلکسی نوت 20 اولترا در صدر قرار دارد. وان پلاس 8 پرو و گلکسی اس 20 اولترا 5G در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. سایر گوشی‌های این لیست، آیفون 11 پرو مکس، تی‌سی‌ال 10 پرو، اوپو Find X2 پرو، شیائومی می 10 اولترا، ایسوس راگ فون 3 و شیائومی بلک شارک 3 پرو هستند.

بهترین صفحه نمایشتست بهترین صفحه نمایش موبایل در 6 پارامتر انجام شده است. خوانایی، رنگ، فیلم، حرکت، لمس و رندرینگ از مواردی است که DXOMark مد نظر قرار داده.

به گفته‌ی این تیم، گوشی‌ها در تست‌های عملی انتخاب می‌شوند و توسط آزمایشات مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. در نهایت، ویژگی‌های داینامیک تاچ اسکرین و افت فریم مورد بررسی قرار می‌گیرند.