قیمت هن تنگ X5

قیمت هن تنگ X5 در بازار آزاد ایران مشخص شد

قیمت هن تنگ X5 در بازار آزاد ایران مشخص شد. شرکت عظیم خودرو تحویل نخستین سری از کراس اوور جدید هن تنگ را به مشتریان خود آغاز کرده است.

خبرها حاکی از آن است که شرکت عظیم خودرو به عنوان تولیدکننده کراس اوورهای شرکت چینی هن تنگ در ایران پس از مدت‌ها تولید هن تنگ X5 را شروع کرده است. در همین راستا به تازگی این کراس اوور چینی به حواله‌داران تحویل داده شد و دلالان و مالکان این خودرو نیز قیمت آن را در بازار آزاد مشخص کردند.

تعیین قیمت هن تنگ X5 در بازار آزاد

قیمت هن تنگ X5

پس از این که شرکت عظیم خودرو این کراس اوور چینی را به حواله‌داران آن تحویل داد، در فضای مجازی آگهی‌های فروش متعددی برای هن تنگ ایکس 5 درج شده که نشان می‌دهد هم‌اکنون مالکان برای آن قیمت حدودی 890 تا 950 میلیون تومان را در نظر گرفتند.

قیمت هن تنگ X5

گفتنی است هن تنگ X5 به عنوان یک کراس اوور جمع‌وجور و تک دیفرانسیل چینی توسط شرکت عظیم خودرو مونتاژ و به بازار ایران عرضه می‌شود. این کراس اوور از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 154 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز قدرت تولید شده از موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

قیمت هن تنگ X5

از امکانات تیپ لاکچری هن تنگ X5 می‌توان به بلوتوث، نور پردازی کابین، چراغ‌های زنون جلو، استارت دکمه‌ای، سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده، دوربین عقب، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری، تهویه اتوماتیک، سنسور نور و باران، فرمان کمکی برقی و شش کیسه هوای ده نقطه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*