اپلیکیشن Google Recorder

امکان ویرایش متنی صدای ضبط شده در اپلیکیشن Google Recorder فراهم شد

گوگل نخستین بار اپ پیشرفته ضبط صدای خود را با گوشی پیکسل 4 معرفی کرده بود. حالا اپلیکیشن Google Recorder ارتقا یافته و قابلیت‌های Edit و Share به آن اضافه شده‌ است.

اپلیکیشن Google Recorder می‌تواند علاوه بر ضبط صدا، گفتار را به متن تبدیل کند؛ آن هم بدون اتصال به اینترنت!

استفاده از این اپ راهی ساده برای ضبط مکالمات و مصاحبه‌ها است؛ بعدا می‌توانید با جستجوی متنی، قسمت‌های مهم گفتگو را بیابید و نیازی نیست برای پیدا کردن قسمت مورد نظر، کل فایل ضبط شده را گوش کنید.

اپلیکیشن Google Recorder

به تازگی ورژن 2 گوگل رکوردر در دسترس کاربران مدل‎‌های قبلی پیکسل قرار گرفت. گوشی پیکسل 5 هم اخیرا به صورت پیش‌فرض با این اپلیکیشن عرضه شد.

یکی از قابلیت‌های جدید، امکان برش دادن بخشی از صدا به صورت متنی است؛ یعنی فقط باید قسمت دلخواه از گفتار تبدیل شده به متن را بیابید و خیلی راحت حذفش کنید. با این کار، آن بخش از صدای ضبط شده نیز حذف می‌شود.

همچنین می‌توانید روی صدا جلوه‌های بصری ایجاد کنید و با ساختن ویدیو از آن (همراه با متن)، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین انتخاب نسبت تصویر 1:1، عمودی و افقی هم میسر است.

اپلیکیشن Google Recorder قابلیت تشخیص صدای موسیقی، خنده، تشویق و صدای سگ را نیز دارد و می‌تواند هر کدام را با تگ (برچسب) مخصوص به خود ضبط کند. حتی هنگام ارائه دادن کنفرانس، مباحث اصلی را هنگام تبدیل گفتار به متن تگ می‌کند تا یافتن آن‌ها بعدا آسان‌تر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*