اپ Google Music

وداع با اپلیکیشن Google Music ؛ بازگشتی در کار نیست!

به زودی اپلیکیشن Google Music از کار خواهد افتاد؛ اگر هنوز این اتفاق نیفتاده باشد. البته کاربران آن می‌توانند به اپ YouTube Music کوچ کنند.

در طول یک سال گذشته، گوگل نشان داد که می‌خواهد اپلیکیشن Google Music را به نفع ورژن یوتیوبی آن کنار بگذارد. برای کاربران، امکان سوییچ کردن اکانت از اپ قدیمی به YouTube Music وجود دارد و هزینه اشتراک هم مشابه است. هرچند که باید به طور دستی برای دانلود اپ جدید و ورود به حساب کاربری خود اقدام کنید.

اگر همچنان روی کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود از گوگل موزیک استفاده می‌کنید، باید بدانید که در وقت اضافه هستید و به زودی کارکرد این اپلیکیشن در همه پلتفرم‌ها متوقف خواهد شد؛ از اندروید موبایل و اندروید TV گرفته تا iOS و نسخه تحت وب. البته یک راه عجیب برای تداوم استفاده از آن و گوش دادن به آهنگ‌های دانلود شده وجود دارد؛ اینکه دیگر هرگز با دستگاه خود به اینترنت متصل نشوید!

ناگفته نماند که ظاهرا گوگل فایل‌های دانلود شده در Google Music را برای مدت زیادی نگه نمی‌دارد و در صورتی که نمی‌خواهید آن‌ها را از دست دهید، باید هر چه زودتر حساب خود را به YouTube Music منتقل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*