رویداد نوامبر ۲۰۲۰ اپل

رویداد نوامبر ۲۰۲۰ اپل با شعار «یک چیز دیگر» برگزار می‌شود

رویداد نوامبر ۲۰۲۰ اپل با شعار «یک چیز بیشتر» قرار است هفته آینده ۲۰ آبان ۹۹ برگزار شود. اپل در این رویداد از نخستین مک بوک‌های قدرت گرفته از تراشه ساخت خود معرفی می‌کند.

اوایل امسال اپل همه را با اعلام خبر استفاده از تراشه‌های مبتنی بر معماری ARM ساخت خود (مانند تراشه‌های سری A در آیفون‌ها و آیپدها) به جای تراشه‌های اینتل٬ شگفت زده کرد. البته نتیجه‌گیری این انتقال برای رسیدن به تکامل به ۲ سال زمان احتیاج دارد٬ اما به نظر می‌رسد کامپیوترهای مک قدرت گرفته از تراشه اپل به زودی معرفی خواهند شد.

امروز رسماً تأیید شد رویداد نوامبر ۲۰۲۰ اپل قرار است با شعار «یک چیز بیشتر» سه شنبه آینده ۲۰ آبان ماه برگزار شود. بر اساس شایعات٬ در این رویداد اپل از کامپیوترهای مک قدرت گرفته از تراشه ساخت خودش رونمایی خواهد کرد.

رویداد نوامبر ۲۰۲۰ اپل

در واقع امروز گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل به همراه مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی خودش با بهره‌گیری از تراشه‌ی ساخت شرکت خود در رویداد One more thing حضور پیدا خواهد کرد. به نظر می‌رسد به جز تراشه٬ همه چیز در این محصولات شبیه به گذشته است.

اولین پردازنده‌های کامپیوتری اپل بر مبنای تراشه A14 Bionic که در جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت به کار رفته٬ طراحی خواهد شد. این تراشه می‌تواند مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به تراشه‌های اینتل به کار رفته در نسل‌های فعلی کامپیوترهای مک داشته باشد.