ال جی رولیبل

ال جی رولیبل نام گوشی جدید این کمپانی با یک نمایشگر رول شونده خواهد بود

ال جی رولیبل محصولی جدید از کمپانی ال جی است که با نمایشگر رول شونده عرضه خواهد شد. این گوشی از جمله محصولات خلاقانه ال جی به شمار می‌رود.

بخش تجربی ال جی پروژه‌ای به نام اکسپلورر – Explorer را آغاز کرده که هدف آن عرضه گوشی‌های متفاوت و خلافانه با طراحی‌های غیرمعمول است. نخستین عضو این خانواده گوشی ال جی وینگ با دو نمایشگر است که نمایشگر دوم آن در حالت باز شده شکلی مانند T به گوشی می‌دهد.

پروژه B نام یکی از زیربرنامه‌های پروژه اکسپلورر به شمار می‌رود که حاصل آن قرار است یک گوشی با نمایشگر OLED رول شونده باشد که سال آینده معرفی و عرضه می‌شود. ال جی نخستین بار در انتهای مراسم معرفی ال جی وینگ به این گوشی جدید اشاره کرد.

ال جی رولیبل

طبق شایعات گوشی جدید ال جی در ماه مارچ معرفی می‌شود. با اینکه هنوز تا زمان معرفی و مشخص شدن نام آن چند ماه زمان باقی است، اما از آنجا که کمپانی ال جی نام ال جی رولیبل – LG Rollable (به معنی ال جی رول شونده) را در دفتر دارایی فکری اتحادیه اروپا ثبت کرده است می‌توان تا حدی مطمئن بود که نام آن مشخص است. نامی که ساده است و به شکل گوشی اشاره دارد. همچون نام گوشی انعطاف پذیر سامسونگ که گلکسی فولد نام دارد، البته تا پیش از آن‌ که حرف Z و عبارت 5G به آن اضافه شوند.

البته ال جی در کنار اسم ال جی رولبل، نام‌های دیگری همچون ال جی رول، ال جی دابل رول، ال جی دوال رول، ال جی بای رول و ال جی رول کانواس را نیز از طریق یک شرکت واسطه آلمانی از مونیخ نیز ثبت کرده است. نامی که ال جی ثبت کرده است به یک گوشی هوشمند اشاره دارد که حتی ممکن است به قلم استایلوس نیز مجهز باشد.

در پایان باید افزکه توجه داشته باشید تصاویر موجود در این نوشتار رندرهای منتشر شده از کمپانی نیستند، بلکه تصاویری ساخته شده بر اساس آنچه که انتظار می‌رود است. همچنین فراموش نکنید که تاکنون هیچ گوشی هوشمندی با نمایشگر رول شونده از سوی سازنده‌ای رونمایی نگردیده و طرح‌های معرفی شده همچون طرح TCL در حد کانسپت و ماکت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با اینکه با اومدن این نوع گوشی مردم خیلی خوشش اومده ولی باید ب اینم فکر کنن ک چ نقض هایی داره

  2. این قابلیت خیلی عایله ولی باعث میشه ک خیلی سنگین بشه گوشی