نمایشگرهای تاشو اولد - OLED برای آیفون 13

اپل نمایشگرهای تاشو اولد بیشتری را در سال آینده خریداری خواهد کرد

با وجود آمار گزارش شده، اپل خرید بیشتر نمایشگرهای تاشو اولد – OLED در سال آینده را از آن خود کرده و برای گوشی‌های سری آیفون 13 استفاده خواهد کرد.

طبق پیش‌بینی بسیاری از رسانه‌های خبری، اپل در آینده به شرکتی تبدیل خواهد شد که بیشترین تعداد نمایشگرهای تاشو را خواهد خرید؛ درحالی که تا سال گذشته، این شرکت در ساخت گوشی‌های آیفون 11 خود از نمایشگر LCD استفاده می‌کرد و امسال بالاخره تصمیم گرفت تا از نمایشگرهای منعطف OLED که از سایر شرکت‌ها تامین می‌شوند استفاده کند.

خرید نمایشگرهای تاشو اولد برای آیفون 13

نمایشگرهای تاشو اولد - OLED برای آیفون 13

چنان که پیش‌بینی می‌شود، اپل در سال آینده حدودا نیمی از نمایشگرهای منعطف OLED در بازار گوشی‌های هوشمند را خریداری خواهد کرد. درحالی که امسال، تعداد سفارش کل نمایشگرهای تاشو اولد چیزی حدود ۲۷۰ میلیون واحد گزارش شده و سهم اپل از این سفارشات، حدود ۹۰ میلیون بوده است.

این بدان معناست که اپل، قصد دارد تا با خرید ۹۰ میلیون نمایشگر اولد به همین تعداد گوشی را تا اواخر سال جاری به فروش برساند. اما این نمایشگرها از کجا تامین می‌شوند؟ جواب این سوال کمی عجیب به‌نظر می‌رسد، چراکه سامسونگ رقیب دیرینه این شرکت حساب می‌شود اما در عین حال، نمایشگر گوشی‌های آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس و همچنین آیفون 12 مینی را برای اپل تامین کرده است.

با این وجود حتما متوجه شده‌اید که آیفون 12 در میان محصولات نام برده حضور نداشت؛ این مورد، بخاطر قرارداد جدید اپل با شرکت ال جی است که نمایشگرهای تاشو OLED در سایز 6.1 اینچ را تولید می‌کند. با این وجود ممکن است طبق آمار گزارش شده، در سال 2021 شاهد اتفاقی باشیم که در آن، سفارشات فروش نمایشگرهای تاشو برای دو شرکت سامسونگ و ال جی، از تعداد سفارشات گوشی‌های خود این شرکت‌ها نیز بیشتر شود؛ یا به عبارتی می‌توان گفت، سامسونگ نمایشگرهای تاشو بیشتری را برای گوشی آیفون 13، تا گوشی گلکسی اس 21 خود خواهد ساخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*