نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا - Galaxy S21 Ultra

نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را خواهد داشت

بنابر اطلاعات لو رفته، نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا – Galaxy S21 Ultra قادر خواهد بود تا کیفیت 2K را در نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز ارائه دهد.

گوشی گلکسی اس 20 اولترا قابلیتی دارد که با فعال کردن آن، نرخ تازه‌سازی تصویر از ۶۰ به ۱۲۰ هزتز افزایش پیدا می‌کند. با این وجود، افزایش این رقم دو مشکل اساسی را به دنبال داشت؛ یکی کم شدن کیفیت وضوح تصویر و دیگری هم افزایش چشمگیر مصرف باتری. به هر حال قصد از اضافه کردن چنین ویژگی خاصی به گلکسی اس 20 اولترا صرفا جهت معرفی آن به دنیای تکنولوژی بود تا پیشرفت آن در آینده حاصل شود.

نمایشگر روان و با کیفیت گلکسی اس 21 اولترا

نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا - Galaxy S21 Ultra

این درحالی است که طبق اطلاعات لو رفته، ظاهرا نمایشگر گوشی Galaxy S21 Ultra توانایی آن را خواهد داشت تا نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز در کیفیت QHD با همان 2K را تا وضوح 1440p اجرا کند.

به هر حال این خبر باعث امیدواری طرفداران سری اس سامسونگ خواهد بود، اما نکته‌ای که این بین وجود دارد پشتیبانی نشدن قابلیت 4K است؛ امری که شرکت سونی مدت‌ها پیش روی پرچمدار خود اعمال کرده و نتیجه خوبی را هم از آن گرفته است. با این وجود، اگر به آمار فروش گوشی‌های سونی دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که نمایشگر 4K باعث بالا رفتن قیمت گوشی شده و خریداران به نسبت کمتری را هم در مقابل گوشی‌های سامسونگ داشته است.

پس با این حساب، به نظر طبیعی می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال حاضر برای تولید گوشی‌های با نمایشگر 4K دست نگه دارد؛ چراکه اضافه کردن این قابلیت، قیمت آن را بسیار بالاتر خواهد برد. همچنین لازم به ذکر است که گوشی‌های گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس قابلیت پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز در کیفیت 2K را نداشته و همانند گوشی گلکسی اس 20 اولترا خواهند بود.

گوشی‌های سری گلکسی اس 21 برای عرضه در اواخر ماه ژانویه (اوایل بهمن) برنامه‌ریزی شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینجور گوشی ها خیلی زود صدمه می بینند و این که میخوان السید ایشون و پرقدرت تر بکند خیلی خوبه

  2. ال سی دیش پر قدرت ولی اصلا ظاهر خوبی نداره قدیمی بودن ب ادم میده