کیش پی

اپلیکیشن ” کیش پی ” با حمایت شرکت سایان کارت رونمایی شد

” کیش پی ” سامانه‌ای است که با هدف ارائه خدمات رفاهی و عمومی به کیش وندان و مسافران، توسط شرکت تکنوتپ طراحی، توسعه و راه‌اندازی شده است.

امیر مسعود پورهاشم مدیرعامل شرکت سایان کارت در این خصوص اظهار داشت: «با توجه به ادغام  بانک های مسلح در بانک سپه و ایجاد یک ظرفیت عظیم در حوزه مالی و پرداخت، شرکت سایان کارت، به عنوان تنها شرکت PSP آن بانک، با راه اندازی مرکز فین تک، اقدام به توسعه و حمایت از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه در حوزه‌های بانکی و پرداخت کرده است.»

وی در ادامه افزود: «یکی از محصولات این مرکز که امروز رونمایی شد، سامانه کیش پی است که در جزیره کیش آماده سرویس می‌باشد. همچنین این سامانه طی یک سال گذشته به صورت آزمایشی در کیش عملیاتی بوده است.»

پورهاشم ضمن اشاره به فراهم شدن بستر استفاده مسافران و شهروندان کیش از این سامانه از طریق تلفن همراه، در خصوص امکانات آن خاطر نشان کرد: «این اپلیکیشن خدماتی چون پرداخت قبوض، خرید بسته اینترنتی، پرداخت عوارض جاده‌ای، اجاره خودرو، خدمات بهداشتی و درمانی و نیز تهیه بلیط شناورهای اختصاصی کیش را بر روی بسترهای پرداختی و متفاوت ارائه می‌دهد.»

مدیرعامل سایان کارت ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از این اپلیکیشن ضمن افزایش رفاه کیش وندان و مسافران، شاهد کاهش رفت و آمدهای غیر ضرور بوده و گامی در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا در این جزیره برداشته شود.

وی در پایان از طرح های توسعه این اپلیکیشن و اضافه کردن خدمات دیگر به آن در آینده نزدیک خبر دارد.

شایان ذکر است شرکت تکنوتپ با همکاری و بازاریابی شعبه مستقل کیش بانک انصار در یکسال گذشته به صورت آزمایشی اپلیکیشن یاد شده را عملیاتی نموده‌اند.

شما می‌توانید اپلیکیشن کیش پی را از لینک زیر دریافت نمایید:

https://cafebazaar.ir/app/com.technotapp.kishpay

کیش پی

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*