لباس بالدار تمام الکتریک بی ام و معرفی شد + ویدیو

لباس بالدار تمام الکتریک بی ام و معرفی شد + ویدیو

به تازگی ویدیو و تصاویر شگفت‌انگیزی از لباس بالدار بی ام و منتشر شده که اولین نمونه از این وسایل پروازی که به کمک الکتریسیته کار می‌کند را معرفی کرده است.

لباس بالدار بی ام و محصولی بوده که توسط این کمپانی آلمانی و با همکاری متخصصان دیگر ساخته شده و به صورت تمام الکتریک کار می‌کند. در بررسی تصاویر، ویدیو و ویژگی‌های محصول شگفت‌انگیز مورد نظر با ما همراه باشید.

شرکت آلمانی بی ام و یک زیرشاخه با نام بی ام و آی (BMW i) دارد که با همکاری کمپانی دیزاینورکس (Designworks) و ورزشکاری حرفه‌ای به اسم پیتر سالزمن (Peter Salzmann)، لباس بالدار اخیر را ساخته است. سالزمن در رشته‌های پرش از ارتفاع و همچنین اسکای دایوینگ مهارت زیادی داشته و تلاش این متخصصان برای تولید محصول اخیر، افزایش سرعت و کارایی شخصی بوده که این لباس بالدار را به تن می‌پوشد.

لباس بالدار تمام الکتریک بی ام و معرفی شد + ویدیو

این نوع لباس‌ها با نام وینگسوت (wingsuit) هم شناخته می‌شوند و این اولین باری بوده که کمپانی بی ام و محصولی تمام الکتریک که حتی سیستم هدایت آن هم برقی بوده را به پرواز درآورده است. در ادامه این مطلب ویدیویی از کل مدت پرواز سالزمن با لباس بالدار بی ام و را تهیه کرده‌ایم که با هم از تماشای آن لذت خواهیم برد.

لباس بالدار تمام الکتریک بی ام و معرفی شد + ویدیو

بی ام و تلاش‌هایش برای ساخت تجهیزات الکتریکی را به خودرو جالب‌توجه خود، یعنی بی ام و آی 3 (BMW i3) تمام الکتریک ارتباط داده است. اولین بار این محصول در سال 2013 معرفی شد و کمپانی آلمانی مشغول بهتر کردن طرح مورد نظر برای افزایش کارایی و بهبود سیستم پیشرانه خودرو بوده است. در حال حاضر این خودرو الکتریکی برای طی کردن هر 100 کیلومتر، 13.1 کیلووات بر ساعت برق مصرف می‌کند.

ویدیو لباس بالدار بی ام و

 

کمپانی بی ام و یک خودرو الکتریکی دیگر با نام آی ایکس 3 (iX3) دارد که 17.5 کیلووات بر ساعت را برای طی کردن 100 کیلومتر مسافت مصرف می‌کند. لباس بالدار الکتریکی هم که ویدیو آن را در بالا دیدیم، از دو موتور مجزا تشکیل شده که هرکدام 7.5 کیلووات توان دارند و برای مدت پنج دقیقه می‌توانند به صورت مداوم پیشرانه مورد نیاز کاربر را فراهم می‌کنند. توان کلی لباس بالدار بی ام و 15 کیلووات بوده و پره‌های هر دو موتور هم می‌توانند با سرعت 25 هزار دور بر دقیقه بچرخند.

لباس بالدار تمام الکتریک بی ام و معرفی شد + ویدیو

سیستم هدایتی و باتری وسیله پروازی مورد نظر در قسمت جلوی وینگسوت قرار گرفته‌اند و در بهترین حالت ممکن، به کاربر اجازه می‌دهند تا به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت برسد. بی ام و اعلام کرده که ساخت این لباس بالدار با همکاری سالزمن و سایر متخصصان حدودا سه سال زمان برده و همان‌طور که در تصاویر منتشر شده می‌بینیم، برای پرواز اخیر سالزمن و دو نفر دیگر از ارتفاع 3 هزار متری، خود را از هواپیما به بیرون پرت کردند.

لباس بالدار تمام الکتریک بی ام و معرفی شد + ویدیو

جزئیات پرواز اخیر

این ویدیو در اتریش ضبط شده و به نظر می‌رسد که تنها سالزمن از لباس بالدار ساخته شده استفاده کرده است. در پایان پرواز هم سه پرنده ما با استفاده از چتر نجات به راحتی روی نقطه مورد نظر فرود آمدند. سالزمن در ویدیو منتشر شده توضیح می‌دهد که ایده ساخت لباس بالدار بی ام و زمانی که در کوهستان بود، به ذهن او رسید. معمولا وینگسوت‌های بدون موتور از لحاظ مسافت طی شده محدودیت‌هایی را دارند و تنها می‌توانند کاربر را تا مدت زمان مشخصی در آسمان نگه دارند.

لباس بالدار تمام الکتریک بی ام و معرفی شد + ویدیو

این ورزشکار حرفه‌ای در ابتدا قصد داشت تا از سه ساختمان بلندی که در کره جنوبی قرار گرفته‌اند، بپرد، اما به واسطه وقوع پاندمی کرونا، این کار امکان‌پذیر نبود. در نهایت سالزمن اتریشی سه کوه مشابه برج‌های کره را در کشور خودش پیدا کرد و ایده پرواز با این لباس بالدار تمام الکتریک در محل مورد نظر به حقیقت پیوست.

لباس بالدار تمام الکتریک بی ام و معرفی شد + ویدیو

سالزمن قصد دارد تا به پیشرفت خود در زمینه استفاده از وینگسوت‌های الکتریکی ادامه داده و تا حد توانش در رشته اسکای دایوینگ و پرش از ارتفاع فعالیت کند. کمپانی بی ام و هم به حمایت از این ورزشکار ادامه داده و در عین حال، تکنولوژی خودروهای الکتریکی و لباس‌های پروازی را روز به روز فراتر می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*