میت 40 پرو پلاس

استفاده هواوی از حافظه فوق سریع خود در گوشی میت 40 پرو پلاس

بررسی و کالبدشکافی پرچمداران هواوی میت 40 ادامه دارد. به تازگی کارشناسان جزئیات جالبی از حافظه مورد استفاده در گوشی میت 40 پرو پلاس – +Mate 40 Pro کشف کرده‌اند.

کاربران و کارشناسان همچنان در حال بررسی پرچمداران جدید سری هواوی میت 40 هستند. به دنبال اولین گزارشات مربوط قطعات مورد استفاده در گوشی هواوی میت 40 پرو پلاس و میت 40 پرو آر اس پورشه دیزاین ، جزئیات جالبی از حافظه فلش این گوشی منتشرشده است.

طبق این گزارشات، داخل این دو مدل از پرچمداران میت 40، حافظه فلشی استفاده شده که برند HiSilicon روی درج شده است. نشانی که ثابت می‌‎کند این حافظه توسط یکی از شرکت‌های مربوط به هواوی تولید شده است. براساس نتایجی که از بررسی ماژول فلش Huawei SFS 1.0 منتشر شده، سرعت عملیات در حافظه فوق سریع ساخت هواوی، دو برابر بیشتر از حافظه فلش UFS 3.1 است. بنابراین سرعت نوشتن متوالی 1280 مگابایت ثانیه و سرعت نوشتن تصادفی 548 مگابایت برثانیه خواهد داشت. برای مقایسه باید گفت که این اعداد در حافظه UFS 3.1 به ترتیب 700 مگابایت برثانیه و 200 تا 300 مگابایت بر ثانیه است.میت 40 پرو پلاس

جالب اینجاست که هواوی در زمان معرفی رسمی گوشی‌های خود به این موضوع که شروع به استفاده از فلش‌ درایو‌های ساخت خود کرده، اشاره‌ای نکرد. در هر صورت، تولید چیپست‌های حافظه هواوی ثابت می‌کند که این شرکت به طور پیوسته در حال اجرای سیاست تولید قطعات بومی است تا وابستگی خود تامین کنندگان را به حداقل برساند.

میت 40 پرو پلاسهواوی اخیرا سری میت 40 را در بازار چین عرضه کرد. البته هنوز مدل میت 40 ار اس پورشه دیزاین در اختیار کاربران قرار نگرفته. با این وجود گوشی‌های میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس روانه بازار شدند به سرعت تمامی آن‌‌ به‌فروش رفتند. طبق گزارش وبسایت JD.com، تمامی موجودی سری هواوی میت 40 در اولین روز قروش خود تنها در عرض 11 ثانیه فروخته شد. گفتنی است که JD.com یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های فروش محصولات هواوی محسوب می‌شود.

اطلاعات موجود در این پلتفرم نشان می‌دهد که در حال حاضر، سری گوشی‌های میت 40، محبوب‌ترین محصول در این فروشگاه است. داده‌ها نشان می‌دهند تعداد کاربرانی که سری میت 40 را در اینترنت جستجو می‌کنند، 600 درصد بیشتر از سری میت 30 است. فروش جهانی گوشی‌های میت 40، میت 40 و میت 40 پرو پلاس به‌زودی در بازار‌های جهانی آغاز خواهد شد.