دوربین اولترا واید آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس

دوربین اولترا واید آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس شما را شگفت‌زده می‌کند

مینگ چی کو ادعا می‌کند دوربین اولترا واید آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس – iPhone 13 Pro and 13 Pro Max پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.

اگرچه هنوز یک ماه نشده که گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اپل معرفی شده‌اند، پیش‌بینی‌های مینگ چی کو به عنوان یکی از قابل اعتماد‌ترین تحلیلگرهای کمپانی اپل در مورد خانواده آیفون ۱۳ آغاز شده است. کو در آخرین یادداشت‌های خود ادعا کرده است که بار دیگر سری آیفون ۱۳ در ۴ نسخه مختلف معرفی می‌شود. در این بین دو مدل پرو از ۴ یک پیشرفت مهم در بخش دوربین خود خواهند داشت. آنطور که کو می‌گوید، دوربین اولترا واید آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس یک لنز f/1.8 6P (شش المنت) به همراه فوکوس خودکار را دریافت خواهد کرد.

این می‌تواند باعث حاصل شدن پیشرفت چشم‌گیری در تصاویری شود که با این دوربین ثبت می‌شوند. دوربین اولترا واید آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس از یک لنز f/2.4 5P (پنج المنت) برخوردار است. کو هیچ اشاره‌ای به پیشرفت دوربین در دو مدل ارزان‌تر آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی نکرده است.

شرکت تایوانی Largan Precision به عنوان تأمین‌کننده لنز دوربین اصلی آیفون‌های سال آینده است که طبق گزارش‌ها ۷۰ درصد از کل سفارش‌های اپل را این شرکت تأمین خواهد کرد.

مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی اپل در اظهارات دیگری ادعا کرده است که اپل با استفاده از فناوری‌های جدید،‌ باتری‌های بزرگ‌تری را زیر قاب آیفون‌های سال آینده خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر این احتمال دارد نمایشگر گوش‌های سری آیفون ۱۳ نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه کنند.