کالبدشکافی آیفون 12 پرو مکس

کالبدشکافی آیفون 12 پرو مکس ظرفیت باتری آن را تایید کرد

اولین کالبدشکافی آیفون 12 پرو مکس – iPhone 12 Pro Max که به ما اجازه می‌دهد تا نگاهی به اجزای داخلی این پرچمدار اپل داشته باشیم، منتشر شده است. این گوشی از فردا به بازار عرضه خواهد شد.

پرچمدار سری آیفون 12 به زودی در بازار عرضه خواهد و حالا در اختیار یوتیوبرها قرار گرفته است. نخستین کالبدشکافی آیفون 12 پرو مکس ظرفیت باتری این گوشی را تایید می‌کند. بزرگ‌ترین تفاوت این مدل با آیفون 11 پرو مکس، تغییر جایگاه مادربرد بوده که بر شکل باتری نیز تاثیر گذاشته است. حالا تمامی اجزای مهم دستگاه در سمت راست قرار دارند و باتری دستگاه به صورت شکل L طراحی شده است.کالبدشکافی آیفون 12 پرو مکس

به لطف تصاویر اکنون ما می‌توانیم تایید کنیم که  آیفون 12 پرو مکس باتری به ظرفیت 3687 میلی‌آمپر ساعت دارد. اپل ظرفیت باتری این گوشی را در مقایسه با نسل قبلی، 10 درصد کاهش داده است. با این حال، اندازه مادربرد گوشی دقیقا مشابه آیفون 12 و آیفون 12 پرو طراحی شده.

شخصی که نخستین کالبدشکافی آیفون 12 Pro Max را منتشر کرد، هیچگونه اطلاعاتی در مورد سخت یا آسان بودن بازکردن گوشی و همچنین سایر جزئیات سخت افزار آن ارائه نداده است. به زودی، کالبد شکافی‌های دقیق و جامع تر از این گوشی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تراشه هایی که داخلش به کار رفته خیلی عالیه نو منحصر به فرد

  2. حقیقتا آیفون های سری 12 نا امیدم کردن…

  3. چقدر سری ۱۱ خوب بودن تو باتری

  4. خب الان یک نفر مثل من معتاد باتری باشه باید چه کار بکنه ؟؟ ⁦☹️⁩🤔🤐