تصاویر آیفون 13

نخستین مشخصات و تصاویر آیفون 13 منتشر شد

مشخصات اولیه و تصاویر آیفون 13 منتشر شد. سری آیفون ۱۲ تنها چند هفته است که روانه بازار شده و در حال حاضر نخستین گمانه‌زنی‌ها در مورد سری آیفون ۱۳ منتشر شده است. ظاهرا تمامی قابلیت ها و امکاناتی که برای سری آیفون ۱۲ پیش بینی می شد قرار است در خانواده آیفون ۱۳ وجود داشته باشد.

همانطور که شایعات در مورد آیفون ۱۲ در دسامبر سال ۲۰۱۹ به بیرون درز کرد اولین جزئیات آیفون ۱۳ نیز خیلی زود منتشر شده است. اطلاعات لو رفته پروتوتایپ آیفون ۱۳ را نشان میدهد که طراحی کلی آن به نسل قبل شباهت دارد. با این حال، تغییراتی نیز در آن دیده می شود.

اطلاعات جدید توسط شخصی در توییتر با نام کاربری Jioriku منتشر شده است. با توجه به تصاویر آیفون 13 ، طراحی کلی به نسل قبلی پایبند خواهد بود. از مشخصه های ثابت این گوشی می توان به طراحی بدنه تخت اشاره کرد. همچنین جنس بدنه آن نیز از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ خواهد بود.  همانند نسل قبلی در نسخه های گران تر فریم استیل وجود خواهد داشت.تصاویر آیفون 13

این کاربر همچنین ادعا کرده که پروتوتایپ موجود در رسانه ها فاقد حسگر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر است. این موضوع می تواند برای افرادی که علاقه‌مند به قرار گیری تشخیص چهره و اثر انگشت در کنار هم هستند ناامید کننده باشد.

همانطور كه می‌دانيد، این تصاویر آیفون 13 اولین پروتوتایپ آن بوده و در نهایت طرح نهایی با تغييرات زیادی همراه خواهد شد. برخی از افشاگران بر این باورند که اپل در نسل بعدی بریدگی ناچ بالای نمایشگر راه حذف خواهد کرد یا حداقل ابعاد آن کوچک تر خواهد شد. همچنین گفته می شود که اپل سرانجام از پنل LTPO OLED استفاده می کند و می‌توانیم شاهد نرخ رفرش 120 هرتز باشیم. بدیهی است که پیشرفت های سخت افزاری زیادی در آیفون ۱۳ به وجود خواهد و این تمام چیزی است که در حال حاضر از نسل بعدی آیفون می دانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*