خودرو رنو

شماره‌گذاری 3 هزار خودرو رنو باقی مانده در‌ پارکینگ‌ها شروع شد

معاون مهندسی پارس خودرو اعلام کرد شماره‌گذاری 3 هزار خودرو رنو باقی مانده در‌ پارکینگ‌ها در حال انجام بوده و به زودی تحویل به مشتریان شروع می‌شود.

شهریار طهماسبی، معاون مهندسی شرکت پارس خودرو عنوان کرد با پیگیری‌ها انجام شده، اخیرا پلیس راهور ناجا با شروع مراحل پلاک 3 هزار دستگاه خودرو رنو تولید شده و باقی مانده در پارکینگ‌ها موافقیت کرده است و اکنون این خودروها در مراحل پایانی شماره‌گذاری قرار دارند. وی افزود پس از شماره‌گذاری، این خودروها به زودی بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهند شد و سایر مشتریان نیز قادر خواهند بود از طرح‌های تبدیلی استفاده کنند.

3 هزار خودرو رنو به زودی تحویل داده می‌شود 

معاون مهندسی شرکت پارس خودرو در ادامه بیان کرد پس از پیگیری‌های گسترده موفق به دریافت مجوز شماره‌گذاری 3 هزار دستگاه خودرو رنو شدیم که به زودی بر اساس اولویت به مشتریان تحویل داده می‌شوند. وی افزود مشتریان باید بدانند که این خودروها پس از ترخیص قطعات مانده در گمرکات به تولید رسیده‌اند، از این رو به دلیل ادامه‌دار بودن تحریم‌ها دیگر نمی‌توانیم فرایند تولید و تحویل تعهدات باقی مانده از گروه رنو را به انجام برسانیم. بنابراین مشتریان باید از طرح‌های تبدیلی برای دریافت خودروهای خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است این تعداد از خودروها طبق مجوز سازمان محیط ‌زیست و با موافقت راهنمایی و رانندگی با مدل سال 98 شماره‌گذاری می‌شوند و هزینه متمم بیمه شخص ثالث و افت قیمت مدل خودروها هم به مشتریان پرداخت خواهد شد.