هموفیلی

اسنپ رانندگان مبتلا به هموفیلی را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

اسنپ رانندگان مبتلا به بیماری هموفیلی را از پرداخت کمیسیون معاف کرد. این معافیت از ابتدای آذر 99 آغاز می‌شود و تا ابتدای آذر 1400 ادامه دارد.

اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود همواره از گروه‌های حساس جامعه حمایت می‌کند که یکی از این حمایت‌ها ارائه تسهیلات ویژه به رانندگان دارای معلولیت است. هم‌اکنون بالغ بر 12 هزار راننده دارای معلولیت در ناوگان اسنپ فعالیت دارند و تا به امروز این رانندگان در مجموع حدود 28 میلیون سفر اسنپی را به انجام رسانده‌اند که مجموع مبلغ معافیت این افراد از ابتدا تا به امروز بیش از 355 میلیارد ریال است.

اسنپ کمپین دیگری را نیز با نام «همراه زنان سرزمینم» به اجرا درآورده است که حدود 417 نفر از زنان عضو ناوگان اسنپ که سرپرست خانواده هستند، از 31 مرداد تا پایان اسفند 98 از پرداخت کمیسیون معاف شدند. همچنین در حال حاضر این کمپین مجددا فعال شده و زنان سرپرست خانواده تا پایان آذر مهلت دارند به شکل آنلاین برای شرکت در این طرح معافیت از پرداخت کمیسیون مراحل ثبت نام را انجام دهند.

معافیت رانندگان مبتلا به هموفیلی از پرداخت کمیسیون اسنپ

شرکت اسنپ در ادامه طرح‌های حمایتی خود از اقشار ویژه شرایطی را ایجاد کرده است تا افراد مبتلا به هموفیلی که دارای کارت عضویت در کانون هموفیلی هستند از پرداخت کمیسیون معاف شوند. این افراد برای شرکت در این طرح باید به شکل آنلاین از طریق سامانه ثبت‌نام غیرحضوری اسنپ مراحل ثبت نام را انجام دهند و سپس شماره تلفن و کد ملی ثبت شده خود را به کانون هموفیلی اطلاع دهند. این کانون به شکل دوره‌ای لیستی از اعضای خود را که عضو ناوگان اسنپ هستند را به این شرکت ارائه می‌دهد تا این افراد از پرداخت کمیسیون معاف شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*