بهترین فیلم های ترسناک

بهترین فیلم های ترسناک که تا به امروز ساخته شده‌اند

در ویدیوی امروز بهترین فیلم های ترسناک آثاری را به شما معرفی خواهیم کرد که هم از نظر منتقدان و هم از نظر بینندگان، وحشتناک خوانده شده‌اند.

دیدن فیلم‌های اکشن و یا کمدی امری است که با وجود صحنه‌های بدلکاری و یا ایجاد لحظاتی پر از خنده امروزه بینندگان بسیاری به سمت آن جذب می‌شوند. با این وجود، یکی از سبک‌های فیلم‌سازی که کارگردان‌های کمی هم به سمت آن علاقه نشان می‌دهند، بدون شک ژانر وحشت است.

البته این ژانر همواره در ایران به دلیل داستان‌ها و صحنه‌های هیجان‌انگیز همواره مورد استقبال کاربران قرار گرفته، اما لازم به ذکر است که خلق یک اثر وحشتناک که با ضربان قلب بینندگان بازی کند، بدون شک کار هر کارگردانی نیست. به همین منظور امروز تصمیم گرفته‌ایم تا لیستی از ۱۰ فیلم ترسناک برتر در طول تاریخ را که در سال‌ها و دهه‌های متفاوتی اکران شده‌اند را به شما معرفی کنیم.

دقت کنید که این فیلم‌ها، براساس نمره‌بندی سایت Rotten Tomatoes انتخاب شده و درواقع گزینه‌های مورد علاقه کاربران و همچنین منتقدان هستند. با این حال اگر فیلم مورد علاقه شما در این لیست دیده نمی‌شود، حتما در قسمت نظرات نام آن را اضافه کنید تا سایر کاربران نیز از تجربه شما بهره‌مند شوند.

بهترین فیلم های ترسناک