گوشی جدید سونی اکسپریا - Sony Xperia

گوشی جدید سونی اکسپریا با نمایشگر 5.5 اینچی در راه است

بنا بر شایعاتی که به تازگی منتشر شده گوشی جدید سونی اکسپریا – Sony Xperia در سایز کوچک و با نمایشگر 5.5 اینچی به زودی معرفی و عرضه خواهد شد.

مدتی است که شرکت سونی عرضه مداوم گوشی‌های خود را متوقف کرده و به نحوی می‌توان که از دور رقابت سنگین با سایر برندهای محبوب مانند سامسونگ و اپل کنار کشیده است. با این وجود، همچنان شاهد عرضه شدن برخی گوشی‌ها مانند اکسپریا 5 مارک 2 هستیم که نشان می‌دهند سونی هنوز هم به فکر عرضه گوشی‌های قدرتمند بوده و ممکن است باز هم در آینده بازار فروش گوشی‌های خود را بدست آورد.

این در حالی است که اخیرا اطلاعاتی از یک گوشی جدید به نام اکسپریا 10 مارک 3 لو رفته که ظاهرا دستگاه میان‌رده این شرکت با پشتیبانی از فناوری اینترنت نسل 5 است و از پردازنده اسنپدراگون 690 بهره می‌گیرد. با این حال به علاوه این دستگاه، اخیرا شایعه جدیدی درباره یک گوشی دیگر از این شرکت دیده شده که طبق آن، گفته می‌شود که سونی قصد دارد تا یک اسمارت‌فون با نمایشگر ۵.۵ اینچی و پردازنده‌ای که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند را در سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

گوشی جدید سونی اکسپریا - Sony Xperia

گرچه این اطلاعات در حال حاضر فقط در حد یک شایعه است، اما همانطور که می‌دانید در گذشته نیز شرکت سونی برای کوچک کردن پرچمداران خود مانند اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت بسیار محبوب بوده و هیچ بعید نیست که این نقشه باز هم برای جلب توجه کاربران تکرار شود. البته لازم به ذکر است که پیش از این شایعه هم اطلاعاتی درباره گوشی جدید سونی اکسپریا شنیده شده بود، اما در نهایت ساخت آن به دلیل نداشتن قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل 5 کنسل شد.

همچنین گفته می‌شود که چیپ‌های اسنپدراگون 775 برای گوشی‌های آینده Sony Xperia استفاده خواهند شد تا تمامی آن‌ها از اینترنت 5G بهره‌مند شوند؛ گرچه، این خبر هم در حال حاضر تنها در حد یک شایعه باقی می‌ماند تا در سال 2021 اطلاعات رسمی بیشتری را درباره پرچمداران و میان‌رده‌های بعدی سونی بدست آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ایول پس با این اوصاف باید منتظر یک گوشی کامپکت بی نقص و همه فن حریف از امپراطور تکنولوژی با اصالت سونی باشیم

    امیدوارم نسخه Xperia10mark3plusهم از این پردازنده فوق پیشرفته و در حد پرچمدار استفاده کنه
    مرسی سونی

  2. ژاپنی های کوچیک و کوچولو چون دست و انگشتای دستشون کوچیکه، گوشی های کوچک تولید می کنند

    الان تو ایران هیچ کس گوشی زیر “6.2 نمی خره، مگر یک عده کوتاه قد

    با سپاس

    • محمد جواد کره ای یا چینی ها هم کوتاه قد هستن
      احتمالا هوش عقب افتاده ات بیشتر از این کشش نداره
      بعدش این گوشی فقط برای ژاپن نیست برای کشورهای انگلیس و مکزیک و فرانسه و المان و امریکا و چند کشور اسیایی هست لابد اینا هم قدشون کوتاهه
      اشغال پرست چینی برو با گوشی اشغالت مشقات بنویس،دلقک سبزی فروش
      بچه جون کسی مجبورت نکرده چرت و پرت بنویسی
      با تشکر

    • محمد جولی چقدر فکرت کوچیکه !
      اها بهت حق میدم چون اشغال پرستی و از طرفی عقب افتاده ذهنی هستی
      بهرحال برو سبزی های گندیده بنجلسونگ بفروش
      به جای اینکه چرند و پرند بنویسی
      با تشکر