‍لپ تاپ ۱۷ اینچی با نمایشگر رولی

ال جی یک پتنت برای یک لپ تاپ ۱۷ اینچی با نمایشگر رولی ثبت کرد

کمپانی ال جی حق اختراعی را برای یک لپ تاپ ۱۷ اینچی با نمایشگر رولی ثبت کرده است. این نمایشگر بین ۱۳.۳ تا ۱۷ اینچ قابل تنظیم است.

با رونمایی چند روز قبل اوپو از گوشی مفهومی رول شونده و دیگر دستگاه‌ها مانند دیوایس مفهومی TCL در گذشته‌ای نه چندان دور، نمایشگرهای رول شونده پس از نمایشگرهای منعطف، انقلاب بزرگ گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند. ال جی در حال حاضر یک تلویزیون رول شونده از خانواده Signature با قیمت پایه ۶۰ هزار دلاری در بازار دارد و اخیراً یک حق اختراع با نام “Rollable” را به عنوان نمایشگر رولی گوشی‌های آینده خود ثبت کرده است. این شرکت همچنین ممکن است از این ایده برای یک لپ تاپ در آینده استفاده کند.

‍لپ تاپ ۱۷ اینچی با نمایشگر رولی

جدیدترین پتنت ال جی از لپ تاپی با این ایده رونمایی می‌کند که یک پتنت برای یک لپ تاپ ۱۷ اینچی با نمایشگر رولی است. این نمایشگر می‌تواند با رول شدن از ۱۳.۳ اینچ تا ۱۷ اینچ متغیر باشد.

بر اساس آنچه در تصویر می‌بینیم، به نظر می‌رسد کیبورد و تاچ پد این لپ تاپ  به داخل رول می‌شوند تا فضای کمتری را اشغال کنند. این ایده‌ی جذابی است و ما کنجکاویم ببینیم ال جی چه زمانی می‌تواند این ایده را عملی کند و چنین محصولی را به مرحله تجاری‌سازی برساند.

‍لپ تاپ ۱۷ اینچی با نمایشگر رولی

مثل هر حق اختراع دیگری که با طراحی پیچیده‌ای تا کنون به ثبت رسیده، شاید نباید این مورد را هم جدی بگیریم. شرکت‌های سازنده معمولاً طرح‌های را ثبت می‌کنند که هیچگاه به مرحله تجاری‌سازی نمی‌رسد. رول شونده یا هر چیز دیگری، ما مشتاقیم ببینیم شرکت‌ها می‌توانند مرزهای محدودیت در طراحی و عملکرد لپ تاپ‌ها را افزایش ببخشند و نمایشگر بزرگ‌تری را در آن‌ها به کار ببرند یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*