محصولات جدید هواوی

محصولات جدید هواوی طی رویداد آنلاین در ایران معرفی خواهند شد

محصولات جدید هواوی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر خدمات طی رویدادی آنلاین در روز چهارشنبه 5  آذر 99 در ایران معرفی خواهند شد.

رویداد آنلاین شرکت هواوی برای معرفی محصولات جدید از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر خدمات این شرکت روز چهارشنبه، ۵ آذر در ساعت ۲۰:۰۰ برگزار خواهد شد.

جزئیات رویداد آنلاین معرفی محصولات جدید هواوی

این رویداد به رونمایی و معرفی محصولاتی که با گارانتی در ایران عرضه می‌شوند، اختصاص دارد. علاوه بر آن در رابطه با آخرین به‌روزرسانی‌های انجام شده درباره اکوسیستم هواوی و به ویژه سرویس‌های موبایلی رو همچنین سوالات متداولی که حول آن وجود دارد، صحبت خواهد شد. همچنین «کاوه آفاق» در این رویداد اجرا خواهد داشت.

این رویداد آنلاین از طریق صفحه رسمی آپارات هواوی در ایران قابل مشاهده خواهد بود و با استفاده از این لینک می‌توانید تماشای این رویداد را به تقویم روزانه خود اضافه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این رویداد در سایت هواوی به نشانی https://huaweimobilefarsi.com/event مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*