گوشی تاشو اپل

آیا گوشی تاشو اپل گزینه بعدی این شرکت برای سال‌ها آینده خواهد بود؟

پس از عرضه پرچمداران آیفون 12 با طرح جالب بدنه تخت، حال بسیاری از کاربران به این فکر افتاده‌اند که گوشی تاشو اپل ایده بعدی این شرکت خواهد بود.

در سال گذشته و با عرضه گجت‌های تاشو شرکت‌های سامسونگ و موتورولا، رفته رفته بازار جدیدی در دسته گوشی‌‌های هوشمند ایجاد شد. با این وجود، موج اول ساخت این گوشی‌ها در ابتدا چندان هم جالب نبوده و تنها می‌توان گفت در حد یک شروع عالی به‌نظر می‌رسیدند؛ اما امسال، با عرضه دستگاه‌هایی مانند گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد 2 ثابت شد که گوشی‌های تاشو نیز می‌توانند به عنوان گوشی اصلی توسط کاربران مورد استفاده قرار بگیرند.

گوشی تاشو اپل

با این وجود، به نظر می‌‌رسد که ساخت و طراحی گوشی‌ها در سال‌های آینده بالاخره از ایده یک لوح هوشمند، به گوشی‌های تاشو و یا ایده‌های بهتر تغییر خواهد کرد؛ اما سوال اینجاست که آیا شرکت اپل نیز از چنین ایده‌هایی پیروی خواهد کرد؟ بدون شک اگر از بیشتر کاربرانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند درباره ساخت یک آیفون تاشو بپرسید، نظرشان مثبت خواهد بود. با این حال امروزه شاهد هستیم که شرکت‌هایی مانند هواوی، موتورولا و همچنین سامسونگ در حال ساخت و آزمایش راه‌های تازه‌ای برای ساخت گجت‌های تاشو به بهترین شکل ممکن هستند؛ هنگامی که اپل، تمامی این حرکات را زیر نظر داشته و فعلا هیچ اطلاعات رسمی مبنی بر ساخت یک گوشی تاشو را اعلام نکرده است.

گوشی تاشو اپل در سال 2022؟

گوشی تاشو اپل

در سال 2016 بود که برای اولین‌بار شایعه‌ای درباره طرح اولیه یک گوشی تاشو از شرکت اپل توسط کاربران دست به دست شد. همچنین در سال بعد از آن نیز مجددا شاهد بالا گرفتن این شایعه، همراه با چند تصویر از این طرح بودیم، اما اپل هیچ چیز را تایید نکرد تا به انتظار کاربران دامن زده باشد.

با این حال ممکن است دلیل معرفی نکردن گوشی جدید توسط این شرکت، مطمئن نبودن از یک طرح کلی باشد؛ برای مثال دیدیم که در سال گذشته شرکت سامسونگ با معرفی گلکسی زد فولد مشکلات فراوانی را هم در کنار آن در مقابل دید کاربران گذاشت تا هنگام بررسی این گوشی، از مشکلات مربوط به لولاها گرفته تا مسئله باتری و قدرت پردازش، همگی بعدها مورد انتقاد قرار بگیرند. این درحالی است که تجربه ثابت کرده اپل همواره سعی می‌کند تا تمرکز بیشتری را روی کیفیت کار خود قرار دهد و تا زمانی که از یک ایده اطمینان کافی را بدست نیاورده، آن را مورد استفاده قرار ندهد.

https://gadgetnews.net/tag/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A7%D9%BE%D9%84/

چنان که اعلام شده، تصاویر فوق از طرح‌های اولیه اپل هستند؛ اما هرگز گفته نشده که استفاده آن درواقع برای چه نوع گجتی خواهد بود. با این وجود، به راحتی می‌توان حدس زد که ایده خم شدن به نصف و یا سه قسمت، تنها برای یک گوشی و یا تبلت جدید قابل استفاده بوده و اگر این شرکت قصد ساخت آن را دارد، پس بدون شک باید منتظر عرضه آن در سال‌های آیندع باشیم. البته طبق برخی شایعات و یا به عبارتی اطلاعات لو رفته، به نظر می‌رسد که در سال آینده نیز نمی‌توانیم شاهد گوشی تاشو اپل باشیم و 2022 زمان مناسب برای معرفی اولین طرح جدید از پرچمداران اپل است.

به هر حال همه این‌ها تنها در حد یک احتمال هستند، اما اگر اطلاعات رسمی و درست را هم در نظر بگیریم، جالب است بدانید که اخیرا یک منبع تایوانی از همکاران شرکت اپل مانند Foxconn گزارش داده که برخی پنل‌ها از شرکت‌هایی مانند ال جی و سامسونگ، توسط اپل خریداری شده تا در آزمایشات این شرکت برای ساخت یک گوشی و یا تبلت تاشو مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین اعلام شده که اپل در حال تست مشکلاتی مانند لولاها و همچنین نمایشگر گوشی است که برای مثال با آزمایش ۱۰۰ هزار بار باز و بسته شدن در حال پیگیری است. با این حال ممکن است که به زودی شاهد معرفی یک آیفون تاشو نباشیم، اما حداقل می‌توان مطمئن بود که هنگام اعلام رسمی و عرضه چنین گوشی جدیدی از شرکت اپل، با یک طرح کامل و نسبتا بی‌نقص مواجه خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*