گوشی های پرچمدار لنوو

گوشی های پرچمدار لنوو ؛ رقیبی جدی برای شیائومی ردمی نوت ۹

طی روزهای آینده گوشی های پرچمدار لنوو برای سال ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد. این شرکت ادعا می‌کند گوشی‌هایش بهتر از گوشی‌های سری ردمی نوت ۹ شیائومی هستند.

کمپانی لنوو چندین تصویر از گوشی‌های آینده خودش را در صفحه ویبو خود منتشر کرده و ادعا می‌کند که قرار است با گوشی‌های تازه معرفی شده سری ردمی نوت ۹ شیائومی رقابت کنند. این تصاویر البته جزئیات کمی از گوشی های پرچمدار لنوو را مخابره می‌کنند. به عنوان مثال ما اکنون می‌دانیم که حداقل یکی از گوشی‌های این خانواده به ماژول دوربین مربعی شکل روی قاب پشتی خودش مجهز خواهد بود که از سه دوربین به همراه یک فلاش LED میزبانی می‌کند.

گوشی های پرچمدار لنوو

یک نمایشگر حفره‌دار را می‌توان روی قاب جلویی این گوشی ها دید، در حالی که کلید پاور روی فریم سمت چپ دستگاه نمایان است. یک دکمه دیگر هم در سمت چپ دیده می‌شود که ظاهراً برای فراخوانی دستیار دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمی بررسی بیشتر شما می‌توانید حتی یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را هم در بالای بدنه بیابید.

لنوو هیچ جزئیاتی را از این گوشی‌ها فاش نکرده است، اما در پست ویبو خود اینطور بیان کرده که آن‌ها از دوربین بهتر، نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی مناسب‌تری برخوردارند. اما در مقایسه با چه گوشی‌هایی؟ عبارت «۶ بیشتر از ۹ است» که در پایین این تصاویر دیده می‌شود، به وضوح نشان می‌دهد که مقصود لنوو مقایسه پرچمداران جدیدش با گوشی‌های تازه معرفی شده شیائومی ردمی نوت ۹ بوده است. ما امیدواریم طی روزهای آینده با پرچمداران سال ۲۰۲۰ لنوو ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خب حالا گیریم که بهتر باشه توی کشور ما فعلا دوتا حق انتخاب داری یا سامی یا شیا لنووو جایی نداره

  2. خوب رندر هاش که چیز خاصی رو نشون نمی دادند ولی فکر نکنم بدون بازاریابی در حد شیائومی داشته باشد