هواوی

هواوی چند جایزه بین‌المللی دیگر را از آن خود کرد

هواوی به عنوان برند چینی پیشرو در حوزه تکنولوژی توانست چند جایزه بین‌المللی دیگر را در حوزه‌های مختلف مانند راه‌اندازی شبکه 5G از آن خود کند.

به دلیل همکاری‌هایی که شرکت هواوی با بانک توسعه سنگاپور در زمینه راه‌اندازی سیستم‌های پرداخت دیجیتالی جهت افزایش کیفیت پرداخت الکترونیک و رضایتمندی مشتریان داشت، بانک DBS از هواوی به عنوان با ارزش‌ترین شریک فناوری سال 2020 تقدیر کرد.

تیم هواوی جهت تکمیل سیستم پرداخت الکترونیک و ایجاد تحول دیجیتال در بانک DBS، به خصوص در شرایط همه گیری کووید-19 و محدودیت‌های آن، تلاش فراوانی کرده است.  همچنین هواوی ابزاری در اختیار این بانک قرار داده که امکان دورکاری ایمن و آسان را برای کارمندان این بانک مهیا کرده است.

شرکت هواوی خدماتی به موسسات مالی ارائه می‌دهند تا در زمینه ارائه خدمات مالی پیشرفته، نوآوری کسب و کار مبتنی بر اینترنت، بانکداری باز، اتصال کامل به شبکه بانکی و راحتی خدمات پرداخت، دستاوردهای جدیدی داشته باشند.

بانکداری باز به عنوان پیش‌نیاز همکاری بانک‌ها و شرکت‌های «فین تک» (ترکیبی از دو کلمه انگلیسی Finance و Technology که اشاره به فعالیت‌های مالی مبتنی بر فناوری دارد) شناخته می‌شود. توجه به این اصل به بانک‌ها کمک می‌کند تا وارد بازار رقابتی تحولات بانکداری نوین شوند.

دیجیتالی شدن خدمات بانکی، داشتن حساب‌های متعدد بانکی برای مشتریان، مدیریت بودجه و سرمایه‌گذاری آنها از اصلی‌ترین مزیت‌های راه‌اندازی بانکداری باز است که بانک‌ها و موسسات مالی می‌توانند از طریق رابط‌های برنامه نویسی آن را توسعه دهند.

شرکت هواوی در زمینه همکاری با بانک‌ها و موسسات مالی مختلف تاکنون با بیش از 5400 شرکت با رویکرد گسترش راهکارها و خدمات نوین در سراسر جهان همکاری داشته و بیش از 1600 مشتری مالی را در 60 کشور و منطقه مختلف پشتیبانی کرده است. شعار شرکت هواوی این است: «استقرار و گسترش اکوسیستمی فراگیر با همکاری همه»

راه‌اندازی شبکه 5G توسط شرکت هواوی و Sunrise

هواوی

پروژه بهینه‌سازی شبکه 5G شرکت هواوی و Sunrise، برنده جایزه GLOTEL در سال 2020 شد. شرکت هواوی علاوه بر همکاری‌های متعدد با بانک‌ها در جهت توسعه بانکداری الکترونیک، برای گسترش شبکه 5G نیز تلاش‌های مستمری با شرکای خود داشته است.

پروژه بهینه‌سازی شبکه 5G شرکت هواوی و Sunrise  توانست جایزه کامل‌ترین تحویل پروژه (Project Delivery Perfection) سال 2020 را از آن خود کند. گردهمایی‌های اهدای جوایز GLOTEL به میزبانی نشریه Telecoms.com، به عنوان رسانه‌ معتبر و مشهور مخابراتی جهان برگزار می‌شود و از شرکت‌هایی که در توسعه و تحول صنعت و نوآوری به صورت مستمر سهم برجسته‌ای دارند، تقدیر می‌شود.

به گفته مدیر ارشد شرکت Sunrise، این شرکت راه‌اندازی شبکه 5G خود را به عنوان یکی از اولین اپراتورهای جهان آغاز کرده و در حال حاضر به عنوان اپراتور برتر 5G در اروپا شناخته می‌شود. همچنین او بیان کرد رویکرد آینده‌نگرانه ما در مدیریت شبکه و اقدام برای راه‌اندازی گسترده آن در کنار تجهیزات و راهکارهای نوآورانه خدمات هواوی، امکان دسترسی گسترده به خدمات شبکه 5G را برای بسیاری مهیا کرده است.

«الیک چن»، Ellick Chen مدیر کل حوزه برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی شبکه هواوی نیز به نکات کلیدی در باب بهینه‌سازی شبکه در این پروژه اشاره کرد که به شرح زیر است:

بهینه‌سازی عملکرد کلیدی و بسیار مهم شبکه 5G

پس از راه‌اندازی شبکه 5G در کشور سوئیس، آزمایش‌ها، برخی از مشکلات معمول این نوع شبکه‌ها مانند توان عملیاتی صفر و نسبت کم کمپ شبکه را نشان داد. تیم پروژه به سرعت علت این مشکلات را شناسایی کرده و با کمک متخصصان بهینه‌سازی شرکت Sunrise اقدام به رفع این مشکلات کردند.

نتیجه این همکاری تخصصی، کاهش مشکل توان عملیاتی صفر تا 10 برابر بود. نسبت کمپ شبکه نیز تا دو برابر بهبود یافت. همچنین بهینه‌سازی شبکه به طور متوسط 47 درصد تقویت شده و حداکثر توان عملیاتی تقریبا به 1.7 گیگابیت بر ثانیه رسیده است. در نتیجه با بهبود عملکرد شبکه 5G کاربران می‌توانند کیفیت و سرعت بالایی را با اتصال به این شبکه تجربه کنند.

بهینه‌سازی تجربه کاربری

اولین موج کاربران شبکه 5G مشتریانی با ارزش هستند که با مشکل روبه‌رو شدن آنها در استفاده از این شبکه می‌تواند اثری منفی روی اعتبار نام تجاری اپراتور بگذارد.

شبکه 5G تقلبی، ضعیف یا پایین بودن توان عملیاتی، ناسازگاری ترمینال و مصرف برق از چالش‌های اصلی تجربه کاربران در استفاده از شبکه 5G هستند. هواوی با همکاری شرکت Sunrise برای بر طرف کردن این مشکلات از بهینه‌سازی لایه انکور NR/LTE بهره می‌برد تا هیچ وقت چنین مشکلاتی در شبکه 5G برای کاربران به وجود نیاید.

پیشی گرفتن از رقبا در شاخص‌های اتصال شبکه 5G

تلاش‌های مشترک هواوی و Sunrise منجر به بهبود تجربه کاربری و دستیابی به نقطه عطفی جدید توسط این شرکت شده است.

از ماه آگوست تا اکتبر 2019، هواوی و Sunrise سه مرحله بهینه‌سازی شبکه 5G را اجرا کرده‌اند، شاخص کیفیت اتصال به طور قابل توجهی بهبود یافته و در نهایت این دو شرکت توانستند بهتر از رقبای خود عمل کرده و جایزه INNOVATIONSPREIS 2019 را در راه‌اندازی شبکه 5G از آن خود کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*