ال جی

تغییرات سازمانی ال جی برای پاسخگویی بهتر به اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در محیط کسب‌وکار

ال جی به عنوان شرکت پیشرو در حوزه لوازم خانگی برای پاسخگویی بهتر به اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در محیط کسب و کار تغییرات سازمانی جدیدی را در نظر گرفت.

ال جی الکترونیکس مجموعه‌ای از تغییرات سازمانی جدید را معرفی نمود که هدف آن تغییر سریع‌تر این برند لوازم خانگی و الکترونیک مصرفی بین‌المللی به شرکتی است که با تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها در سال آینده بتواند حال و هوای بهتری داشته باشد. ابتکاراتی همچون ارتقا نوآوری در زمینه ارزش مشتری از طریق استراتژی تحول دیجیتال ال جی، خلق یک مرکز مدیریت کیفیت بین بخشی، به خدمت گرفتن مرکز نوآوری آمریکای شمالی، تقویت عملکرد تحقیق و توسعه هر شرکت، و تأمین مکانی جدید برای واحد نوظهور کسب‌وکار رباتیک در شرکت راهکارهای تجاری، برخی از تغییرات مدنظر برای سال آینده و فراتر از آن هستند.

جزئیات تغییرات سازمانی ال جی

یکی از مهم‌ترین تغییرات بازنشستگی Dan Song رئیس و مدیرعامل شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال جی است. کسی که این وظیفه را در پایان سال ۲۰۱۶ بر عهده گرفت و اکنون شرکتی را به جای می‌گذارد که در قدرتمند‌ترین وضعیت خود قرار دارد. تحت رهبری این کهنه سرباز ۳۷ ساله ال جی الکترونیکس، شرکت H&A ال جی رکورد بالاترین آمار فروش تاریخ این شرکت را به ثبت رسانده و یکی از عوامل کلیدی عملکرد قوی ال جی در سال جاری، علی‌رغم شیوع کرونا بوده است. از این پس کنترل بزرگ‌ترین شرکت ال جی به Lyu Jae-cheol سپرده می‌شود که کهنه سرباز ۳۲ ساله ال جی است و از سال ۲۰۱۶ مدیریت واحد لوازم خانگی LG را بر عهده داشته است.

علاوه بر این برای تمرکز بر ارزش مشتری، کنترل کیفیت، نوآوری، تحقیق و توسعه و رباتیک، ال جی در جهت تقویت رقابت‌پذیری فرصت‌های بیشتری را ایجاد خواهد کرد، به تشویق تفکر تحول‌آفرین خواهد پرداخت و برای آینده همراه با عدم اطمینان، بهتر آماده خواهد شد. برای ارائه مسئولیت مستقیم به مدیریت و کارکنان در گروه‌های در حال رشد، بخش‌های مجزایی برای یخچال‌ها و خشک‌کن‌ها به عنوان زیرمجموعه واحد لوازم خانگی H&A ایجاد خواهد شد، در حالی که تجارت راهکارهای تهویه مطبوع صاحب بخش مجزای واحد سیستم‌های تهویه مطبوع خواهد شد. دیگر ابتکارات جدید شامل آزمایشگاه نوآوری تکنولوژی تحول‌آفرین و آزمایشگاه نوآوری محصول تحول‌آفرین خواهد بود که عناصر تحقیق و توسعه را با برنامه‌ریزی محصولات آینده ترکیب خواهند نمود.

تحت رهبری مدیر ارشد فناوری، مرکز تحقیقات مواد و ابزارهای پیشرفته یکی از آزمایشگاه‌های جدید نمایشگر خواهد بود که بر تسریع تکنولوژی Micro LED برای توسعه تجاری سریع‌تر متمرکز خواهد شد. مدیر ارشد فناوری همچنین iLab را تجهیز خواهد نمود و برای توسعه تکنولوژی‌های خلاقانه با بهره‌گیری از مدل‌های استارتاپی از آن بهره خواهد برد تا بتوان آن‌ها را به سرعت تجاری‌سازی نمود. علاوه بر افتتاح مرکز نوآوری آمریکای شمالی در جهت کشف و ارتقا فرصت‌های جدید کسب‌وکار، مدیر ارشد استراتژی ال جی مرکز رشد کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی خواهد نمود تا ایده‌های جدید را در اختیار گرفته و به آن‌ها برای تبدیل به فرصت‌های تجاری کمک کند.

و برای پاسخگویی بهتر به نیازهای در حال تغییر مصرف‌کنندگان، LG یک آزمایشگاه تجربه مشتری یا Customer eXperience افتتاح خواهد نمود که مستقیما تحت نظر مدیرعامل اداره می‌شود. CX Lab قرار است شامل بخش‌های گوناگونی همچون آزمایشگاه طراحی پیشرفته بوده و بر مطالعه راه‌های تأثیر طراحی بر شیوه تعامل مصرف‌کننده با محصولات متمرکز شود. تمامی این انتصاب‌ها از ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ و ترفیعات از یکم ژانویه ۲۰۲۱ اعمال خواهند شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*