ال جی وینگ

ال جی وینگ در لیست بهترین نوآوری‌های 2020 مجله TIME قرار گرفت

گوشی منحصربه‌فرد ال جی وینگ – LG WING به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت کره‌ای در لیست بهترین نوآوری‌های 2020 مجله TIME قرار گرفت.

نشریه TIME لیست سالیانه ۱۰۰ نوآوری برتر در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که جهان را جایی بهتر، هوشمند‌تر و لذت‌بخش می‌سازند و ال جی وینگ 5G نیز جایگاه ویژه‌ای در این لیست دارد. جدیدترین اسمارت فون ال جی توانست جایگاه جایزه افتخاری نوآوری‌های دو نمایشگر را از آن خود کند.

حضور ال جی وینگ در بین بهترین نوآوری‌های 2020

ال جی وینگ یک تجربه موبایلی جدید و متقاعدکننده ارائه می‌نماید که مولتی تسکینگ را به امری ساده و سرگرم‌کننده بدل می‌سازد. با چرخش ۹۰ درجه‌ای نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی OLED Full Vision لبه به لبه LG WING در جهت عقربه‌های ساعت، نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی OLED در بخش پایینی ظاهر می‌شود. ال جی وینگ در بخش پشتی از سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی Ultra High Resolution واید با لرزش‌گیر اپتیکال، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۳ مگاپیکسلی واید بهره می‌برد و دوربین آسانسوری سلفی آن هم ۳۲ مگاپیکسلی است. این اسمارت فون همچنین قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون ضبط دوگانه و عملکرد Gimbal Motion داخلی برای خلق ویدیوهای در حال حرکت روان و نرم را نیز ارائه می‌کند.

کاندیداهای TIME برای این لیست از سوی سردبیران و خبرنگاران نشریه از سراسر دنیا نامزد می‌شوند. آنگاه این نامزدها بر اساس اصالت، اثربخشی، بلندپروازی و تأثیرگذاری مورد سنجش قرار می‌گیرند. برای مشاهده لیست کامل منتخبان و جایگاه افتخاری LG WING آدرس https://time.com/collection/best-inventions-2020 را مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره LG WING نیز لطفا به آدرس https://www.lg.com/us/mobile-phones/wing-5g مراجعه فرمایید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*