نسل آینده گوشی های تاشو گلکسی فولد

سامسونگ: نسل آینده گوشی های تاشو گلکسی فولد باریک‌تر و سبک‌تر می‌شود

کمپانی سامسونگ می‌گوید نسل آینده گوشی های تاشو گلکسی فولد باریک‌تر و سبک‌تر می‌شوند. در حال حاضر این شرکت گلکسی زد فولد ۲ را به بازار عرضه کرده است.

لی جونگ مین، یکی از مدیران بخش موبایل سامسونگ می‌گوید گوشی‌های تاشو باعث رشد بازار اشباع شده گوشی‌های هوشمند خواهند شد. در واقع وی معتقد است که گوشی‌های تاشو قرار نیست دستگاه‌های فعلی را گسترش دهند، بلکه حوزه کاملاً جدیدی را به وجود آورده‌اند.

جونگ مین همچنین می‌گوید نسل جدید گوشی های تاشو گلکسی فولد باریک‌تر و سبک‌تر خواهند شد. در حال حاضر گلکسی زد فولد ۲ نسبت به نسل قبل خود از ۲۸۲ گرم به ۲۶۳ گرم کاهش وزن داده است. بازطراحی لولاها هم در حالی که مزایای مختلفی را به همراه دارد (خارج نگه داشتن گرد و غبار از گوشی و قفل شدن در زوایای مختلف)، اما باعث افزایش ضخامت گوشی از ۱۵.۵ میلی‌متر به ۱۶.۸ میلی‌متر شده است.

بیشتر بخوانید:

برای دیدار با گلکسی زد فولد ۳ و وداع با سری Galaxy Note سامسونگ آماده شوید

اکثر مشتریان گلکسی زد فولد ۲ را به خاطر نمایشگر بزرگ شبیه به تبلتش انتخاب می‌کنند. نوآوری در طراحی آن هم فاکتور مهمی برای خرید است. این درحالیست که مشتریان گلکسی زد فلیپ به خاطر قابلیت حمل و تا شدن از وسط، این گوشی را انتخاب کرده‌اند. در هر دو این گوشی‌ها سامسونگ با همکاری گوگل و مایکروسافت موفق شده تجربه کاربری مناسبی را فراهم کند و شرکت Thom Browne نیز با عرضه یک نسخه ویژه، ظاهر این گوشی‌ها را زیباتر کرده است.

گوشی‌های فولد گران قیمت‌ترین گوشی‌های کمپانی سامسونگ هستند. به همین خاطر است که زد فولد ۳ گران‌تر از فولد ۲ خواهد بود و امکاناتی نظیر دوربین درون نمایشگر و پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen را ارائه خواهد کرد.

و حالا که مشکل طراحی لولا حل شده، انتظار داریم سامسونگ بتواند گوشی زد فولد ۳ که ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود را با کاهش ضخامت همراه کند. گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ در ماه ژانویه و پیشتر از پرچمداران سری فولد معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*