سیم کارت های اعتباری خاموش

طرح تشویقی ویژه برای دارندگان سیم کارت های اعتباری خاموش

همراه اول برای دارندگان سیم کارت های اعتباری خاموش و غیرفعال، یک طرح تشویقی به همراه جایزه ارائه می‌کند. در ادامه با جزئیات این طرح آشنا می‌شوید.

مدتی قبل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مصوبه‌ای را ابلاغ کرد که بر اساس آن اگر سیم کارتی به مدت ۹۰ روز خاموش و بدون استفاده باقی بماند، اپراتور تلفن همراه مجاز است آن را سلب امتیاز کند. بر اساس آمارهای منتشر شده در سایت وزارت ارتباطات، از بین سیم کارت‌های به فروش رسیده توسط اپراتورها، تقریبا نیمی از آنها خاموش و بلااستفاده هستند. با ابلاغ این مصوبه، اپراتورهای تلفن همراه برای سلب امتیاز سیم کارت های اعتباری خاموش، سعه صدر نشان دادند و کمی مدارا کردند، اما سیم کارت برخی مشترکان غیر فعال نیز سلب امتیاز شد.

طرح تشویقی ویژه سیم کارت های اعتباری خاموش

در همین راستا، همراه اول طرح تشویقی و ویژه‌ای را برای دارندگان سیم کارت های اعتباری خاموش و غیر فعال ارائه کرده و کسانی که خط اعتباری غیر فعال خود را که بیش از سه ماه بدون استفاده بوده، فعال و روشن کنند، جایزه دریافت می‌کنند. بر این اساس، این دسته از مشترکان می‌توانند پس از روشن کردن سیم کارت خود، با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰ ستاره ۳۳۲ مربع (#۳۳۲*۱۰*)، این جایزه را دریافت کنند. به این ترتیب، این طرح مشترکان را تشویق می‌کند تا از سیم کارت‌های غیر فعال خود نیز استفاده کنند و از شمار سیم کارت‌های خاموش و بلااستفاده در شبکه کاسته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*