اپل بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون ، آیپد و مک در سال ۲۰۲۰

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون ، آیپد و مک در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند

اپل فهرستی از بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون ، آیپد و مک که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده‌اند و بیشترین تأثیرگذاری در جهان داشته‌اند را منتشر کرد.

اپل هفته‌ای که گذشت بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون ، آیپد و مک که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده‌اند را معرفی کرد. این فهرست با عنوان “App Store Best of 2020” منتشر شده و کمی با فهرستی که گوگل به تازگی ارائه کرده، متفاوت است. برنامه‌ها و بازی‌هایی اپل همگی بر اساس مثبت بودن، مفید بودن و مهم بودن آن‌ها از نظر فرهنگی انتخاب شده‌اند. فهرست منتشر شده توسط اپل کمتر از آنکه بخواهد یک مسابقه برای محبوبیت باشد، شایستگی‌های فرهنگی و میزان تأثیرگذاری را در نظر گرفته است. البته نمی‌توان گفت که فهرست گوگل بهتر است یا اپل، هر دو دارای اهمیت ویژه‌ای هم برای کاربران و هم توسعه‌دهندگان هستند. و جالب اینجاست که در هر دو فهرست ما می‌توانیم نام پلتفرم پخش آنلاین ویدیویی +Disney، چت تصویری Zoom و بازی‌های Legends of Runterra و Genshin Impact را ببینیم.

اپل بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون ، آیپد و مک در سال ۲۰۲۰

یکی از بهترین اپلیکیشن ها در سال ۲۰۲۰ برای آیفون !Wakeout نام دارد. این یک اپلیکیشن ورزشی مناسب افراد پر مشغله است. این برنامه در آیفون، آیپد و اپل واچ اجرا می‌شود. بهترین اپلیکیشن آیپد هم Zoom برای چت تصویری معرفی شده است. بهترین اپلیکیشن اپل تی‌وی، برنامه +Disney است و بهترین اپلیکیشن برای مک هم از سوی اپل Fantastical اعلام شده است. فانتاستیکال هم یک اپلیکیشن تقویم است که در سراسر دستگاه‌های اپل از جمله مک او اس، آیفون، آیپد و اپل واچ کار می‌کند. اگر هم به دنبال بهترین اپلیکیشن اپل واچ امسال هستید،‌ نامی به جز برنامه آرامش بخش Endel را نمی‌توانید بیابید.

اپل بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون ، آیپد و مک در سال ۲۰۲۰

هر دو کمپانی اپل و گوگل بازی Genshin Impact را در صدر فهرست بهترین بازی های آیفون و اندروید قرار داده‌اند. گنشین ایمپکت یک بازی جهان باز مبتنی بر خیال‌پردازی با مکانیک بازی گاچا است. و اگر صاحب آیپد هم هستید، تأثیرگذارترین و البته بهترین بازی این پلتفرم از نگاه اپل عنوان Legends of Runterra است. جالب اینجاست که گوگل هم نام این بازی را در فهرست بهترین بازی های اندروید قرار داده است. بهترین بازی اپل تی‌وی عنوان Dandara Trials of Fear معرفی شده، در حالی که بازی Disco Elysium را بهترین بازی پلتفرم مک معرفی کرده است. همچنین برای کاربران اپل آرکید هم بهترین بازی عنوانی به جز !Sneaky Sasquatch نیست.

اپل بهترین اپلیکیشن ها و بازی های آیفون ، آیپد و مک در سال ۲۰۲۰

اپل اپلیکیشن‌های Shine، Explain Everything Whiteboard و Caribu را بهترین برنامه‌های تأثیرگذار از نظر فرهنگی برای پلتفرم موبایل خود معرفی کرده است. و بار دیگر بازی پوکمون گو به خاطر انتقال موفقیت آمیز یک بازی اجتماعی در فضای باز به یک بازی با کاربردهای مختلف و تجربیات خانگی در شرایط پاندمی کرونا، مورد تحسین اپل قرار گرفته است. اپل همچنین خاطرنشان کرده است که اپلیکیشن ShareTheMeal دارای تأییدیه از بخش برنامه جهانی غذا (WFP) سازمان ملل متحد نه تنها از نظر فرهنگی پر اهمیت است، بلکه با ارائه بیش از ۸۷ میلیون رژیم غذایی توانسته در زندگی میلیون‌ها فرد تغییر ایجاد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*