گوشی های سری هواوی پی ۵۰

تاریخ معرفی گوشی های سری هواوی پی ۵۰ و چند محصول دیگر

آیا کنجکاو هستید بدانید گوشی های سری هواوی پی ۵۰ – Huawei P50 در چه تاریخی معرفی و عرضه می‌شوند؟ یک افشاگر چینی به شما می‌گوید.

طرفداران هواوی چشم انتظار ماه‌های پیش رو هستند تا ببینند این کمپانی چینی چه زمانی از دستاوردهای جدید خودش رونمایی می‌کند. اگر شما هم جزو آن‌ها هستید، خبر خوب اینکه گزارش جدید منتشر شده که در آن به زمان معرفی و عرضه گوشی‌ها، نمایشگرهای هوشمند و چند محصول دیگر این کمپانی اشاره شده است.

این منبع که با نام کاربری RODENT950 در فضای مجازی فعالیت می‌کند، می‌گوید که ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۲ پرو مجهز به ECG (الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب) قرار است شنبه هفته آینده ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) رونمایی شود. وی همچنین می‌گوید هواوی فروش این ساعت هوشمند را هم از ۲۱ دسامبر (۱ دی) آغاز می‌کند. این همان زمانیست که هواوی برای عرضه نسخه معمولی گوشی میت ۴۰ اعلام کرده است. گفته می‌شود قیمت نسخه ECG ساعت هوشمند هواوی حدود ۴۱۰ دلار خواهد بود. البته این عرضه ابتدا در چین انجام می‌شود و انتظار می‌رود از سال آینده عرضه جهانی آن آغاز شود.

گوشی های سری هواوی پی ۵۰ و هواوی واچ جی تی ۲ پرو

هواوی احتمال دارد یک ساعت هوشمند دیگر را هم به زودی رونمایی کند که البته زمانش مشخص نیست. اما چندین محصول دیگر هواوی هم عرضه خواهند شد که یکی از آن‌ها یک نمایشگر هوشمند است. در حالی که هواوی هم اکنون چندین اسپیکر هوشمند را در بازار عرضه کرده است، این نخستین باری است که از یک نمایشگر هوشمند رونمایی می‌کند.

در توییت بعدی، این افشاگر ادعا کرده است که نمایشگر هوشمند هواوی با نسخه جدیدی از سیستم عامل هارمونی او اس که برای نمایشگرهای بزرگ توسعه پیدا کرده، عرضه می‌شود. گوشی‌های سری هواوی نوا ۸ نیز ممکن است امسال عرضه شوند یا مانند گوشی‌های سری آنر وی ۴۰، عرضه آن‌ها به ژانویه سال ۲۰۲۱ موکول شود.

در این توییت به نام گوشی منعطف هواوی میت ایکس ۲ هم اشاره شده است، اما اطلاعی از تاریخ رونمایی آن در دست نیست. گرچه نمایشگاه MWC 2021 شانگهای می‌تواند گزینه احتمالی برای معرفی آن باشد. هواوی در فوریه گذشته دومین نسل گوشی منعطف خودش به نام میت ایکس اس را رونمایی کرد. به همین خاطر ما حدس می‌زنیم مجدداً در ماه فوریه آینده و در خلال برگزاری کنگره جهانی موبایل بتوانیم با نسل جدید این گوشی ملاقات کنیم. کنگره جهانی موبایل شانگهای از ۲۳ تا ۲۵ فوریه (۵ تا ۷ اسفند) برگزار می‌شود، در حالی که برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا به تیر ماه ۱۴۰۰ موکول شده است.

تاریخ معرفی گوشی های سری هواوی پی ۵۰

اما ماه مارس (اسفند/فروردین)، قرار است گوشی‌های سری هواوی پی ۵۰ با امکاناتی جدید معرفی شوند. ولی مانند سری میت ۴۰، این گوشی‌ها نیز در تعداد محدودی عرضه خواهند شد. گوشی های سری P50 هواوی به صورت پیشفرض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری EMUI 11.1 وارد بازار می‌شوند.

این افشاگر همچنین می‌گوید هواوی نسل بعدی تبلت پرچمدار خودش، هواوی میت پد پرو ۲ را هم در فصل بهار پیش رو معرفی خواهد کرد. این تبلت جدید با یک چیپست نو و در دو نسخه Wi-Fi و 5G عرضه خواهد شد.

با توجه به سابقه درخشانی که این افشاگر در اعلام تاریخ رونمایی محصولات مختلف هواوی دارد، ما می‌توانیم به این تاریخ‌های گفته شده اعتماد کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هوآوی همیشه رتبه بک قوی ترین هاست این را وقتی فهمیدم که گوشی ۲۰۰ هزار تومنی قدیمش را با سامسونگ چند میلیونی در قطعات مقایسه کردم هوآوی پیروز بود
    درود بر هوآوی کبیر