گوشی گیمینگ اقتصادی

معرفی 5 گوشی گیمینگ اقتصادی با قیمت مناسب برای خرید

در ویدئو جدید گجت تی وی چند گوشی گیمینگ اقتصادی را به شما معرفی خواهیم کرد که برای خرید در کشور ایران، نسبت به کارایی مقرون به‌صرفه خواهند بود.

این روزها گوشی‌های هوشمند به بخش جدایی ناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند، اما نکته قابل توجه اینجاست که برخی از کاربران از گوشی‌های خود برای تجربه بازی‌هایی مانند PUBG و یا Call of Duty: Mobile استفاده می‌کنند.

با این وجود این گجت محبوب خود به چند دسته مختلف، از جمله پرچمداران، میان‌رده‌ها و همچنین گوشی‌های اقتصادی تقسیم می‌شود؛ درحالی که در این بین، برخی از میان‌رده‌هایی که قدرت اجرایی مناسبی را هم دارند می‌توان در زیرگروه دیگری به نام گوشی‌های گیمینگ اقتصادی جای داد. این دستگاه‌ها به جای قابلیت‌هایی مانند دوربین فوق پیشرفته و یا نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز دارای سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند هستند که می‌تواند بازی‌های جدید و گرافیکی را به خوبی و در نرخ فریم مناسب اجرا کند.

در نتیجه، با کنار گذاشتن سایر گزینه‌ها از لیست قابلیت‌ها و در نظر گرفتن چنین گوشی‌هایی صرفا برای تجربه بازی‌های گرافیکی و استفاده روزمره، باعث می‌شود تا قیمت آن‌ها با وجود توان اجرایی مناسب پایین‌تر از حد انتظار باشد تا کاربران با حداقل هزینه به بازی‌های محبوب خود دسترسی پیدا کنند.

بهترین گوشی های گیمینگ اقتصادی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*