Apple Tv جدید در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل معرفی خواهد شد

به گزارش وبسایت Buzzfeed ، اپل در حال کار بر روی نسل جدید پخش کننده تلویزیونی خود است.به گفته این وب سایت اپل تی وی ( Apple Tv ) جدید در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این شرکت رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود که این دستگاه تمام ویژگی‌های مورد انتظار کاربران چون یک اپ استور کامل، حضور دستیار مجازی «سیری» و افزایش قابلیت‌های سخت افزاری (پردازنده A8) را در خود جای داده است.هنوز هیچکدام از این اطلاعات از سوی اپل تأیید نشده، اما با توجه به خبرهایی که در روزها و ماه‌های اخیر پیرامون راه اندازی سرویس تلویزیون جدید اپل و سرویس استریمینگ موسیقی «بیتس» (Beats) شنیده می‌شود، معرفی یک اپل تی‌وی جدید چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

apple tv

«تیم کوک» پلتفرم HomeKit و توسعه آن در لوازم خانگی را یکی از اولویت‌های اصلی اپل در آینده اعلام کرده و اپل نیز در گذشته از نقش بزرگ اپل تی‌وی در این سیاست‌گذاری سخن گفته بود. اپل در مراسم نهم مارس قیمت اپل تی‌وی کنونی را به 69 دلار کاهش داد که از همان زمان پیشبینی‌هایی مبنی بر معرفی یک اپل واچ در آینده ای نزدیک شنیده میشد.

اپل تی‌وی رقبای سرسختی چون فایر تی‌وی (Fire TV) آمازون و Roku را در کنار خود دارد. همین حالا فایر تی‌وی از فرمانبری صوتی پشتیبانی می‌کند و نیاز به یک اپل تی‌وی قدرتمند و جدید در بازار احساس می‌شود.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل یا WWDC در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*