واکسن کرونا

بیل گیتس: آمریکا با عرضه واکسن کرونا تا بهار 2021 به شرایط عادی برمی‌گردد

بیل گیتس در یکی از جدیدترین مصاحبه‌های خود اعلام کرد آمریکا با عرضه واکسن کرونا تا بهار سال 2021 به شرایط عادی بازخواهد گشت.

بیل گیتس که به عنوان بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شود در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرد تاکنون چند شرکت بزرگ موفق شدند واکسن کرونا با تاثیرگذاری بیش از 90 درصد را به تولید برسانند که با عرضه آنها در آمریکا می‌توانیم تا بهار سال 2021 به وضعیت عادی برگردیم.

بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد البته طی 4 تا 5 ماه آینده با شرایط بسیار ترسناکی مواجه خواهیم بود؛ چراکه شروع فصل سرما باعث تشدید شیوع کرونا و آنفلوانزا می‌شود. از این رو باید همه مردم پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و ماسک زدن را دو برابر بیشتر از قبل رعایت کنند.

واکسن کرونا باعث برگشت به شرایط عادی می‌شود

بیل گیتس در ادامه بیان کرد در حال حاضر چند واکسن فوق‌العاده موثر به تولید رسیده که تا بهار آینده بسیاری از مردم کشورهای مختلف به ویژه آمریکا آن را دریافت خواهند کرد؛ از این رو آمریکا می‌تواند زودتر از هر کشوری به حالت عادی برگردد. گفتنی است طی هفته اخیر انگلیس نیز واکسن شرکت‌های فایزر و بیونتک را به تایید رسانده و این واکسن هم به زودی در انگلیس عرضه خواهد شد.