گوشی های رول شونده اندرویدی

بررسی نحوه کار برنامه های اندرویدی در گوشی های رول شونده + ویدئو

گوشی های رول شونده اندرویدی در اجرای برنامه‌ها هوشمند عمل خواهند کرد. تغییر اندازه صفحه نمایش مشکلی برای برنامه‌ها ایجاد نخواهد کرد.

در ماه‌های اخیر با پیدا شدن سر و کله‌ی گوشی‌های تاشو و رول شونده، اخبار متنوعی از این گجت‌های هوشمند بیرون آمده است. گوشی‌هایی که با سایر دستگاه‌های هوشمند معمول متفاوت بوده و عملکرد آن‌ها نیز به خوبی برای کاربران قابل درک نیست. تغییر اندازه صفحه نمایش در این گوشی‌ها یکی از مواردی است که ذهن را کمی درگیر می‌کند. اما حالا خبرها نشان می‌دهد تغییر اندازه صفحه نمایش هیچ‌گونه مشکلی را در اجرای برنامه‌ها و سیستم عامل اندروید ایجاد نخواهد کرد و کاربر به راحتی می‌تواند بدون هیچ دردسری از گوشی‌های رول شونده استفاده کند.

بررسی نحوه کار برنامه های اندرویدی در گوشی های رول شونده

در جدیدترین بروزرسانی نرم افزار توسعه گوگل اندروید استودیو پشتیبانی از گوشی‌های رول شونده به خوبی قابل مشاهده است. این موضوع نشان می‌دهد که تمامی نرم افزارهای اندرویدی می‌توانند با یک بروزرسانی جزئی به خوبی خود را آماده گجت‌های هوشمند رول شونده کنند. در واقع از این پس نرم افزارها بر اساس اندازه صفحه نمایش می‌توانند عملکردی واکنش‌گرا داشته و بصورت هوشمند تنظیم گردند.

بر اساس این اخبار حالا یکی دیگر از ابهامات کاربران در خصوص گوشی ال‌جی رول شونده حل شده است. البته قابلیت جدید واکنش‌گرا بودن نرم افزارها مختص به دستگاه خاصی نبوده و همین موضوع نشان می‌دهد بزودی شاهد گوشی‌های بیشتر رول شونده‌ای در بازار خواهیم بود. تعامل نمایشگر با برنامه‌های اندرویدی بر اساس ویدئو منتشر شده بسیار دقیق بوده و باعث می‌شود تا این گوشی‌ها در اجرای برنامه‌ها مشکلی نداشته باشند.

این قابلیت بنظر می‌رسد در ابتدا توسط شرکت ال‌جی در مارس 2021 مورد استفاده قرار بگیرد. گوگل با فراهم کردن این قابلیت برای برنامه‌های اندرویدی حالا راه را برای خالقان دستگاه‌های هوشمند باز کرده است. کماکان باید منتظر بمانیم تا اخبار جدیدی از این گجت‌های هوشمند بیرون بیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*