گیربکس های CVT

گیربکس های CVT را در تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو تعمیر کنید

مالکان خودروهای دارای گیربکس های CVT می‌توانند این قطعه مهم را در تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو ، یکی از مجهزترین مراکز تعمیر این گیربکس‌ها، تعمیر کنند.

طی سال‌های اخیر شاهد واردات گیربکس های CVT به کشور بوده‌ایم که شاید از نظر تکنولوژی جوان و تازه باشند. این نوع گیربکس‌های اتوماتیک با تغییر ضریب دنده به شکل پیوسته که معروف به CVT است، در بسیاری از خودروهای ژاپنی چون تویوتا، نیسان و میتسوبیشی که به دوام معروف‌اند استفاده می‌شود و می‌توانند کارایی آن را به خوبی نشان دهند. مدیران خودرو یکی از شرکت‌هایی است که در بسیاری از محصولات خود از این نوع گیربکس‌های اتومات استفاده می‌کند که خودروهای ایکس 33 ، تیگو 5 ، آریزو 5 و آریزو 6 از این نوع گیربکس بهره می‌برند. از مزایای آنها می‌توان به کاهش مصرف سوخت، افزایش شتاب ثانویه و همچنین راحتی تعمیر و نگهداری اشاره کرد، اما بخش دیگر و مهم موضوع تعمیر و نگهداری است که در این مقاله قصد داریم مرکز خدمات تعمیر گیربکس های CVT شرکت مدیران خودرو را معرفی کنیم.

مرکز تعمیر گیربکس های CVT مدیران خودرو

گیربکس های CVT

کارشناسانی که در این مرکز تخصصی مشغول به کار هستند، تحت آموزش‌های بسیار بالا قرار گرفته و به شکل مداوم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و از سوی دیگر این خط از بهترین ماشین آلات مخصوص تعمیر این گیربکس‌ها بهره می‌برد. مراحل تعمیر این گیربکس‌ها به این شکل خواهد بود که ابتدا گیربکس‌هایی که برای سرویس به این مرکز ارسال می‌شوند، دمونتاژ شده و مورد شستشوی الکتراسونیک (شستشو با امواج فراصوت) قرار می‌گیرند. پس از آن قطعات معیوب شناسایی شده و جدا می‌شوند، عملکرد تورک کانورتر و شیر برقی با دستگاه‌های ویژه تست خواهند شد، بعد از آن پوسته‌های گیربکس با استفاده از تکنولوژی سندبلاست به طور کامل نو می‌شوند، قطعات لازم و روغن به شکل اورجینال از انبار اصلی قطعات شرکت تامین خواهد شد و مجددا گیربکس با قطعات جدید جایگزین با قطعات معیوب، مونتاژ می‌شود. اما در این بخش وارد مرحله مهم و حساس می‌شویم که مرحله شبیه‌سازی است؛ در این مرحله شرایط موجود و تمام پارامترهای فنی شامل فشارها (فشار روغن) و دورها را اتوماتیک تست می‌کنند و با مقادیر مرجع استاندارد سنجیده می‌شوند و در صورت اطمینان از عملکرد آن آماده تحویل به مشتری خواهد شد.

گیربکس های CVT

با انجام چنین مراحلی تعمیر این گیربکس‌ها با دقت و کیفیت بالا صورت می‌پذیرد که استفاده از قطعات اصلی، سیستم مکانیسم با دقت بالا و نظارت شرکت مدیران خودرو از مزایای اصلی محسوب می‌شود. نکته مهم دیگر اعطای گارانتی 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر از طرف شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای این گیربکس‌ها است که اطمینان خاطر را همراه دارد.

تصاویری از مراحل تعمیر گیربکس های CVT

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*