چری تیگو 7

چری تیگو 7 از نظر ارزش نگهداری در صدر مجله کواترو روداس برزیل قرار گرفت

چری تیگو 7 به عنوان یک کراس اوور جمع‌وجور موفق شد از لحاظ میزان ارزش نگهداری در رتبه نخست مجله خودرویی کواترو روداس برزیل قرار بگیرد.

چری تیگو 7 موفق شد در بازار پر رقابت برزیل رتبه اول را در این سگمنت از نظر میزان تعمیر و نگهداری در بین چندین کراس اوور معروف کسب کند. این کراس اوور چینی جمع‌وجور توانست آمار کمترین میزان استهلاک برابر با -5.41 درصد را در مقایسه با خودروهای معروفی چون جیپ کامپس، فولکس واگن تیگوان و هیندای توسان به خود اختصاص دهد.

چری تیگو 7 دارای کمترین میزان استهلاک است

نشریه کواتروداس یکی از معتبرترین نشریات خودرویی در کشور برزیل به شمار می‌رود؛ از این رو کسب این رتبه برای خودروی تیگو 7 از لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری یک قابلیت برجسته محسوب می‌شود و همچنین از اعتماد و شناخت برزیلی‌ها به این خودرو حکایت دارد.

چری تیگو 7 به واسطه  کیفیت بالای خود توانست در رتبه نخست این ارزیابی قرار بگیرد؛ زیرا این خودرو با پلتفرم کاملا حرفه‌ای به تولید رسیده و در ساخت آن از فناوری‌های شرکت لوکس‌ساز و معروف بریتانیائی لندرور استفاده شده است. گفتنی است که تیگو 7 توانست تست‌های مختلفی چون زیست محیطی، جاده‌ای و 100 آزمایش تقریبی شامل دوام، قابلیت اطمینان، و آزمون‌های مربوط به دمای هوا و ارتفاع را با موفقیت پشت سر بگذارد.

تیگو 7 در سال 2017 در مسابقات رالی تاکلیماکان شرکت کرد و به عنوان یک خودروی تولید انبوه توانست رتبه اول را از آن خود کند. همچنین یکی دیگر از عوامل برتری خودروی تیگو 7 در این ارزیابی، حجم بالای فروش آن در بازارهای صادراتی است. این نرخ پایین نگهداری و هزینه‌ها باعث شده تا این خودرو در کشور برزیل بازار دست دوم مناسبی را به دست آورد و تصویر مناسبی را از برند خود به نمایش بگذارد. به طور کلی باید بگوییم خودرو تیگو 7 از کیفیت و قابلیت اعتماد بالایی بهره می‌برد و موفق شده است مشتریان خود را راضی نگه دارد و با عملکرد فوق‌العاده خود نگاه مشتریان زیادی را در بازارهای جهانی به خود جلب کند.