آموزش دیلیت اکانت تلگرام

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه حساب تلگرامتان را حذف کنید، با آموزش دیلیت اکانت تلگرام همراه ما باشید.

Telegram یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌های کاربران ایرانی به شمار می‌آید. حال شاید شما بخواهید همه چیز را حذف کنید و یا از اول شروع کنید. در ادامه با گجت نیوز و آموزش دیلیت اکانت تلگرام همراه باشید.

حذف حساب کاربری تلگرام (دیلیت اکانت)

در میان بیشتر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، تلگرام یکی از ساده‌ترین روندها را برای حذف اکانت دارد. قبل از آن به چند نکته توجه کنید:

  1. تمامی پیام‌های ارسالی و دریافتی، تمامی کانال‌ها، گروه‌ها و… شما پاک خواهد شد و توانایی دسترسی مجدد به آن را نخواهید داشت.
  2. تلگرام آپشنی برای حذف خودکار دارد؛ توجه کنید که معمولا پس از نیم تا یک سال عدم استفاده از این برنامه، اکانت شما پاک خواهد شد.
  3. اگر زود به زود دیلیت اکانت کنید، تلگرام فعالیت شما را مشکوک دانسته و به احتمال فراوان تا چندین هفته نمی‌توانید از این قابلیت بهره ببرید.
  4. برای تلگرام رسمی و حتی غیر رسمی روش زیر بهترین راه موجود بوده و حذف اکانت از داخل اپلیکیشن به صورت مستقیم امکان پذیر نیست.
  5. گاهی اوقات برخی افراد برای اینکه فردی آن‌ها را بلاک کرده است، دیلیت اکانت می‌کنند؛ به این نکته توجه کنید که احتمالا این روش برای شما کارساز نخواهد بود.
  6. اگر می‌خواهید سیم‌کارت‌تان را بفروشید و یا به کسی واگذار کنید، قبل از آن یا شماره اکانت‌تان را تغییر دهید یا آن را حذف کنید تا از دسترسی فرد به حساب‌تان جلوگیری کنید.

برویم سراغ اصل مطلب؛ ابتدا وارد آدرس زیر شوید،

صفحه مخصوص تلگرام برای دیلیت اکانت

حال تلگرام شماره‌تان را می‌خواهد، آن را وارد کنید؛ کد ایران +98 است و بعد از آن شماره خود را بدون 0 ابتدایش وارد کنید (ما در این آموزش از شماره مجازی استفاده کردیم پس نیازی به کد ایران نیست، اگر شما نیز می‌خواهید شماره مجازی خود را حذف کنید می‌توانید آن را به طور مستقیم وارد کنید).صفحه وب تلگرام

در این مرحله کدی از سوی تلگرام برای شما در نرم افزار فرستاده می‌شود، آن را وارد کنید.کد ارسالی تلگرام

حال با چندین مورد مواجه می‌شوید؛ گزینه‌ی Delete account را انتخاب کنید.دیلیت اکانت تلگرام

برای شما صفحه مخصوص به حذف حساب کاربری نمایش داده می‌شود. کادری برای دلیل شما برای این کار قرار گرفته است (پر کردن آن الزامی نیست). اگر برای دیلیت اکانت تلگرام اطمینان پیدا کرده‌اید، برای روی Delet My Account کلیک کنید.آموزش دیلیت اکانت تلگرام

تلگرام برای آخرین بار می‌پرسد آیا از تصمیم‌تان مطمئن هستید یا خیر؛ اگر پاسخ‌تان به این سوال بله است Yes Delet My Account را انتخاب کنید.دیلیت اکانت تلگرام

به همین سادگی توانستید اکانت تلگرام خود را حذف کنید.