همراه اول

سازمان حج و زیارت از همراه اول برای کمک به تامین غذای بیماران کرونایی تقدیر کرد

رئیس سازمان حج و زیارت از اپراتور همراه اول برای کمک به تهیه، طبخ، بسته‌بندی و توزیع غذای مورد نیاز بیماران کرونایی تقدیر کرد.

علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت از همراه اول در همراهی با خادمان و کارگزاران این سازمان در تهیه، طبخ، بسته‌بندی و توزیع غذای مورد نیاز بیماران کرونایی تقدیر کرد. رئیس سازمان حج و زیارت در قالب لوح تقدیری خطاب به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل اپراتور همراه اول عنوان کرد:

خدمت به مردم موهبتی است الهی که نصیب بندگان مخلص خداوند می‌شود؛ در همین راستا لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزنده و صمیمانه شما در این اقدام خداپسندانه قدردانی کنم.

جزئیات کمک همراه اول برای تامین غذای بیماران کرونایی

سازمان حج و زیارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص کمک به خانواده افرادی که مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند، با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا، وزارت بهداشت، مشارکت خیران و خانواده بزرگ حج و زیارت اعم از پرسنل و کارگزاران، میان خانواده‌ها و افرادی که مبتلا به بیماری کرونا شده‌اند، غذا توزیع کرد. این اقدام در چارچوب ستادهای محلات مدیریت کرونا انجام شد و غذای مناسب با حال بیماران کرونایی بر اساس دستورالعمل غذایی پزشکان متخصص تهیه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*