خرید بسته اینترنتی رایتل

خرید بسته اینترنتی رایتل به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود تا کاربران به راحتی هرچه بیشتر بتوانند بسته موردنظرشان را خریداری کنند.

سال‌ها از زمان ایجاد بسته‌های اینترنت می‌گذرد و با توجه به سرعت نسبتا بالای اینترنت موبایل در کشورمان، در صورتی که بسته اینترنت خریداری نکرده باشید پس از چند دقیقه دانلود متحمل هزینه‌های زیادی خواهید شد. بدین ترتیب خرید یک بسته اینترنت راهکار موثری جهت کنترل روی میزان حجم مصرفی و همچنین هزینه پرداختی خواهد بود که در حال حاضر توسط تمامی اپراتورهای موبایل کشور عرضه می‌شوند. اگر شما مشترک رایتل بوده و به دنبال خرید بسته اینترنتی رایتل هستید با ما همراه باشید تا روش‌های گوناگون خرید بسته اینترنت اپراتور سوم را به شما عزیزان آموزش دهیم.

خرید بسته اینترنتی رایتل

خوشبختانه رایتل روش‌های زیادی را پیش پای کاربران قرار داده تا متناسب با موقعیتشان از راحت‌ترین گزینه استفاده کنند. در ادامه به تمامی روش‌های موجود را بررسی و معرفی خواهیم کرد.

سامانه کد دستوری #142*

با استفاده از سامانه کدهای دستوری #142* می‌توانید نسبت به خرید یا مشاهده وضعیت بسته اینترنتتان اقدام کنید. این روش ممکن است کمی باعث سردرگمی شما شود، چرا که بسته‌ها با تعداد محدود نمایش داده می‌شوند و اگر می‌خواهید بین بسته‌هایتان مقایسه‌ای از نظر قیمت یا حجم ترافیک داشته باشید، بهتر است به سراغ گزینه‌های بعدی بروید.

وب‌سایت رایتل

خرید بسته اینترنتی رایتل

با مراجعه به وب‌سایت رایتل و ورود به قسمت خرید بسته می‌توانید با وارد کردن شماره سیم‌کارت خود به جست‌وجوی بسته‌های اینترنت بپردازید.

سامانه رایتل من

خرید بسته اینترنتی رایتل

این سامانه از طریق ورود به حساب کاربری رایتل در وب‌سایت این اپراتور قابل دسترس بوده و می‌توانید با این روش تمامی بسته‌های اینترنت رایتل را برای سیم‌کارتتان مشاهده و خریداری کنید.

سامانه پیام کوتاه 2020

خرید بسته اینترنتی رایتل از طریق سامانه پیامکی 2020 روش دیگری بوده که از لحاظ محدودیت مشاهده اطلاعات بسته‌ها به سامانه کد دستوری #142* شباهت دارد. در واقع سامانه‌های پیامکی و کد دستوری بیشتر برای تمدید سریع بسته‌های اینترنت کارآمد هستند و اگر به دنبال بسته‌های جدید هستید، سامانه رایتل من می‌تواند مرجع بهتری به شمار بیاید.

اپلیکیشن رایتل من

خرید بسته اینترنتی رایتل

با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی رایتل به نام «رایتل من» می‌توانید بسته اینترنتی مورد نظرتان را پیدا کرده و پس از پرداخت مبلغ، نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کنید. گاهی اوقات برخی بسته‌های اینترنتی اختصاصی روی این اپ قرار داده می‌شوند که تنها از طریق برنامه قابل خریداری هستند؛ بنابراین بهتر است از رایتل من جهت خریداری کردن بسته اینترنتی استفاده کنید.

فروشگاه‌ها و باجه‌های رایتل

خرید بسته اینترنتی رایتل

در آخر باید به روش حضوری اشاره کنیم که این روزها با توجه به راحتی و سرعت خرید بسته از روش‌های اینترنتی طرفدار چندانی ندارد اما اگر به هر دلیلی مجبور به مراجعه به فروشگاه‌های رایتل شدید، می‌توانید از مغازه‌دار درخواست کنید تا روی سیم‌کارتتان بسته اینترنت را فعال کند.

در نظر داشته باشید بسته های اینترنت رایتل روی سیم‌کارت‌های مختلف متفاوت بوده و ممکن است برخی بسته‌ها مخصوص مشترکان اعتباری، دائمی یا دیتا باشند. بنابراین برای خریداری کردن این بسته‌ها چاره‌ای به جز خرید آن سیم‌کارت نخواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*