نیسان آرمادا 2021

نیسان آرمادا 2021 فیس لیفت معرفی شد

نیسان آرمادا 2021 معرفی شد. فیس لیفت شاسی بلند پرچمدار نیسان اکنون مدرن‌تر، قوی‌تر و ایمن‌تر از قبل شده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت نیسان مدل 2021 آرمادا را برای بازار آمریکا معرفی کرد. این شاسی بلند فول سایز در نسخه فیس لیفت نسبت به قبل مدرن‌تر، قوی‌تر و ایمن‌تر شده است. نیسان آرمادا 2021 که به عنوان شاسی بلند پرچمدار این خودروساز ژاپنی محسوب می‌شود، نخستین مدلی است که از لوگو جدید نیسان بهره می‌برد. از سایر بخش‌های جدید ظاهری این خودرو می‌توان به سپرهای جلو و عقب، کاپوت، جلوپنجره، گلگیرهای جلو و چراغ‌های LED جلو و عقب اشاره کرد.

مشخصات نیسان آرمادا 2021

نیسان آرمادا 2021

طراحان نیسان کنسول میانی آرمادا 2021 را بازطراحی کرده‌اند و در آن یک نمایشگر لمسی بزرگ‌تر 12.3 اینچی به جای مدل 8 اینچی قبل قرار گرفته است. طبق اعلام شرکت نیسان، این نمایشگر که در تمامی تیپ‌های آرمادا به صورت استاندارد وجود دارد، بزرگ‌ترین نسخه در کلاس خود محسوب می‌شود. سیستم اطلاعاتی و سرگرمی این خودرو نیز از اپل کارپلی بی‌سیم بهره می‌برد و می‌توان از طریق وای فای به‌روزرسانی نرم افزار و داده‌های نقشه را انجام داد. همچنین در صفحه آمپر این خودرو نیز یک نمایشگر 7 اینچی به چشم می‌خورد.

نیسان آرمادا 2021

مشتریان می‌توانند این شاسی بلند فول سایز را در 3 تیپ SV، SL و پلاتینوم سفارش دهند که در آینده تیپ S نیز برای این خودرو ارائه می‌شود. در تیپ پلاتینوم طراحان آینه دید عقب دوربینی را ارتقا داده‌اند و سایز آن از ۷.۵ اینچ قبل به ۹.۴ اینچی افزایش پیدا کرده است. این خودروساز ژاپنی برای نیسان آرمادا 2021 پکیجی با نام میدنایت ادیشن نیز ارائه کرده است که فقط برای تیپ SL در دسترس بوده و ویژگی‌های داخلی و خارجی جذابی را به همراه خواهد داشت.

نیسان آرمادا 2021

نیسان آرمادا 2021 از همان پیشرانه 5.6 لیتری V8 مدل قبلی بهره می‌برد، اما قدرت تولیدی آن از 390 به 400 اسب بخار و گشتاور آن نیز از 535 به 560 نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است. قدرت تولید شده از موتور همانند مدل قبلی به کمک گیربکس 7 سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود و ظرفیت یدک‌کشی نیز بدون تغییر 3850 کیلوگرم است. اما این خودروساز ژاپنی برای مدل 2021 آرمادا سیستم‌های جدید کنترل ترمز تریلر و کنترل تاب خوردن تریلر را در نظر گرفته است.

نیسان آرمادا 2021

مشتریان می‌توانند این شاسی بلند نیسان را به شکل محرک عقب یا چهار چرخ محرک سفارش دهند که مدل‌های چهار چرخ محرک به شکل استاندارد از حالت‌های اتوماتیک، ۴HI و ۴LO برخوردارند. همچنین این خودرو به شکل استاندارد از پکیج ایمنی Safety Shield 360 نیسان بهره می‌برد که شامل سیستم‌هایی چون هشدار برخورد جلو، دستیار حفظ حرکت میان خطوط و کروز کنترل تطبیقی می‌شود. این خودرو از ژانویه 2021 در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*